“Best burgers in town!”
Anmeldelse av Burgerhouse Larvik

Burgerhouse Larvik
Vurdert som nr. 8 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 25. juli 2021

Har alltid vært fornøyd med kvaliteten av maten!
10 av 10!
Bra service og kjempe god truffle fries :))

1  Takk, AnettePridane

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk burger og usedvanlig god service. Artig svenske som byr på seg selv! Ligger fint og sentralt til på torvet i Larvik.

1  Takk, shaabel
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, god service og hyggelig betjening. Fine lokaler, god beliggenhet og rolig atmosfære. Servitøren presenterte maten i forkant, og holdt akkurat nok kontakt med oss under besøket. Vi bestilte to ulike hamburgere, vanlig fries og trøffel parmesan fries, salat og løkringer, og alt smakte kjempe godt. Salaten var fersk og crunchy, dressingen og dippene var hjemmelaget og det var sprø og salte fries.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, lottelilleeng
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Må bare skryte av dette stedet! Fantastisk gode smaker! Hyggelig betjening og god service! Vi var en familie på 4 som var ute og spiste bursdagsmiddag Idag. Barna fikk rause barneburgere med chips og var storfornøyde. Vi voksne valgte Chicken run og Texas burger med parmesan og trøffel dressing på chipsen. Kan virkelig anbefales Vi fikk også en søt overraskelse siden det var bursdag❤️ Vi kommer snart igjen!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, thear983
Anmeldt 23. oktober 2020

Vil du ha en burger du ikke får andre steder? Liker du å smake på noe nytt? Dra til Burherhouse i Larvik!

Bestilte en Onion Caramel og jeg var solgt! Jeg har aldri likt coleslaw, men dette var noe eget. Samboeren min bestilte en Chicken Quesedilla, og han var også meget fornøyd med sitt valg.

Verten var utrolig hyggelig og virkelig jobbet for at vi skulle ha et godt måltid og et hyggelig opphold.

Er du i Larvik og har lyst på en god middag til en rimelig penge - besøk Burgerhouse!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, annhbjerke

Reisende som så på Burgerhouse Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Burgerhouse Larvik? Del dine erfaringer!