Orbitz.com
StayForLong
Destinia.com
Agoda.com
Anmeldt 7. oktober 2018

Lå på dette hotellet i forbindelse med et besøk i Larvik. Ligger sentralt til med det meste i nærheten, Grei parkering på baksiden av hotellet. Grei frokost. Hotellet bærer preg av en del slitasje. Hadde rom i 5 etg mot bakgården. Greit nok men hadde trengt en oppgradering. Lå der 2 netter men fikk ikke oppredning av seng eller nye handkle på badet. Tror nok rommene med utsikt til fjorden og balkong må være bedre.Hyggelig betjening

Romtips: Rom mot fjorden
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, skaar
Lilly R, General Manager på Quality Hotel Grand Farris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Takker for besøk og for positiv tilbakemelding av mine kollegaer!
Beklager at servicen på rommet ikke var tilfredsstillende! Slik vil vi jo ikke ha det selvsagt! Beklager dette!

Ja vi pusser opp rom og alle fellesarealene blir nye!

Håper å se deg igjen!
Vil da gjerne sørge for at du får rom med utsikt!
Velkommen skal du være!

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Sist vi var her fikk lunsjtilbudet topp score og 5 stjerner. Ca 1 år siden. Nå var lunsjen langt fra samme klasse. Vi er ikke kresne og skryter når det er noe å skryte av. Store deler av buffetbordet var langt under middels i utførelse. Bar preg at ingen hadde lagt noe sjel i det i det hele tatt. Vi hadde planlagt to arrangementet her og skulle ta en lunsj her for å planlegge disse. Vi avlyser nå de arrangementene og håper stedet løfter seg og vi kan igjen få en god lunsjopplevelse her igjen en gang i fremtiden. Får vi informasjon om at det er skjedd noe her så kommer vi gjerne tilbake og sjekker at dette stemmer. Som avslutning på lunsjen så testet vi desserten og fromasjen var tydelig tatt ut ikke lang tid før servering. Den var frossen i midten. Det eneste positive var eggerøren. Den så god ut og den var god. Vi heier på Grand Hotel og håper dette var et feilskjær og ikke slik lunsjen skal leveres i fremtiden. Fredag 14 september.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, VestfoldFracy
Lilly R, Daglig leder på Quality Hotel Grand Farris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei

Beklager at vi ikke innfridde! Dette var ikke vår konferansestandard!

Fredag hadde vi dessverre ingen konferanse eller bordbestillinger og dermed minimal lunsjbuffet..
Så kom det nærmere 30 personer på drop in! -Det er selvsagt hyggelig - men derfor påfyll med litt for kald dessert og tidevis tomme fater. - Jeg var innom på en kjapp lunsj denne dagen og er enig med deg. - Jeg savnet særlig suppen =)

Beklager! Dette er som sagt ikke standard konferanselunsj!
Har vi reservasjoner rigger vi dertil!

Inviterer på ny lunsj! Send meg en mail når det passer for dere! lilly.skow.roed@choice.no

Håper vi ser dere igjen!

mvh Lilly

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig bra, men de kunne hatt mykere smør. Det ødelegger frokosten og man bruker lenger tid om morgene. Dette gjelder alle quality hotellene. Hadde vært fint om dette ble fikset snarest. Hilsen en som reiser mye.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, juliamykle2018
Lilly R, Daglig leder på Quality Hotel Grand Farris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding!
Meiersmør oppleves dessverre litt hardt når det er kjølig - mulig vi bør ta det ut litt før så det blir romtemperert og mykt - spiller det inn til kjøkken...

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Koselig Hotel med fin beliggenhet . Parkering i bakgården for en rimelig sum. Fikk rom med balkong og havneutsikt. God og assortert frokost. Dette Hotel er et veldig greit alternativ i område for en fornuftig pris.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, alfmagne

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Trivelig og imøtekommende personale, noe slitt inntrykk av resepsjonsområdet, rom med god standard tydelig oppgradert i den senere tid trekker opp. Gigantisk frokost buffet med godt utvalg og god kvalitet på råvarer. Totalt sett ett bra opphold.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Abbas M

Takker for hyggelig tilbakemelding!
Fellesarealer blir nye i 2019!