Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

fin og bra stander på hotellet til en fin pris, er ved vannet og fin utsikt! Rommene var bra størrelse, fin og ren. Kort avstand til resturanter og andre servanter. De var veldig hjelpsom med parkering også.

Takk, Marius B
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et fint opphold på hotellet. Stort og romslig rom med sofa og bord i tillegg til ekstraseng (som vi hadde bestilt). Det var covid 19 tiltak så det påvirket nok frokosten, men alt var fint og greit. Bedre tilbud på frokosten når man var der tidlig.

Sentralt!

Takk, reh78_99
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Slitt, utrivelig hotell, elendig ventilasjon, ikke mulig å lufte da det kun var balkongdører og ikke vinduer, skitne glass på badet, trist frokost. Ingen ledig parkering, så ble dyr parkering tett over gaten. Eneste pluss var hyggelig personale i resepsjon.
Kommer IKKE tilbake hit

1  Takk, m0nlek
Anmeldt 28. juni 2020

Området rundt hotellet er i skrivende stund under utbygging. Det påvirket vårt opphold. På baksiden så vi rett inn i en byggeplass. Vi var der i helga, så ikke noe arbeid foregikk da, men det må høres når de jobber der. Vi hadde rom mot hovedgata - selv om jeg hadde skrevet på bestillingen at vi ikke ville ha rom mot trafikkert gate. Coronasituasjonen påvirket også mattilbudet. Ganske kjedelig frokost, men vi ble mette. Så: greit nok, men det blir nok med denne ene gangen.

1  Takk, tonesbr
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Brukte hotellet i forbindelse med at vi skulle ta båten tidlig neste morgen. Dårlig med parkeringsplass. Ble møtt av en hyggelig dame ved innsjekking, men der stopper det positive, dessverre. På det ene rommet sto en halvtom kartong med melk. Det var fryktelig varmt den natten, men vi fikk låne en liten vifte. Rommet hadde balkong, men skittent med fugleskit. Kunne ikke ha balkongdøren oppe om natta, da det var bråk fra måker og fulle folk på vei hjem fra byen. Da vi skulle spise frokost ble vi overhøvlet med kjeft fra en i personalet om at frokosten ikke begynte før 06.30, noe vi hadde fått tillatelse til og spurt om i resepsjonen. Hun skrek og slang ting rundt seg. Helt uakseptabel oppførsel av personalet! Hit kommer vi ikke igjen. Styr unna!

Takk, Hvalerjenta