Travelocity
Orbitz.com
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et koselig men litt slitent Hotel. Vi fikk et rom i 3 etg med en liten balkong mot bakgården. Rommet er for så vidt greit men balkongen er riveferdig. Ikke veldig trivelig og gå ut der og se på søppel, og en byggeplass. Kokken på hotellet hadde satt ut søppel med matavfall rett nedenfor vår balkong, ikke puttet det i kontainer, så vi hadde måkefest/krig hele natten. Mye skrik og skrål fra fulle folk også. Sov ikke mye her. Ellers er betjeningen hyggelig og frokosten var kjempe god. Vi kommer kanskje tilbake hvis vi får et rom den andre veien mot sjøen.

1  Takk, Drammen3026
Anmeldt 25. juli 2020

Ble gledelig overasket over hvor flott hotellet var når vi kom inn. Ser jo ikke så innbydende ut fra utsiden/fasaden, men utrolig koselig og flott inne. Vi bodde i to døgn, og hadde brukt poeng og oppgradert til rom med altan. Fikk et fantastisk flott og stort rom i 3 etasje, med sovealkove - salong og spisebord. Det var TV både i sitte området og i sovealkoven.
Personale var utrolig hjelpsom og hyggelig helt fra rengjøring og kjøkken/frokostservering til innsjekking. Frokostbuffeen var helt utrolig og noe av det beste vi noen gang har opplevd.
Her kommer vi tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Sigrund Karin O... K
Anmeldt 19. juli 2020

Betalte 1720 kr for et lite rom med utsikt mot byggetomten.Vinduet kunne uhindret åpnes på vid gap da var uten barnesikring. Det var bare nattbord på den ene siden.Støvlaget på flere av møblene viste med tydelighet at rengjøringen var mangelfull.Varmekablene på badet var ikke påslått ved ankomst.Måtte selv lete fram til betjeningspanelet ned ved gulvet.Sengene var utstyrt med to typer puter. Småputer og kjempetore puter.De store putene var lite egnet til bruk under nattesøvnen.De små ble da i minste laget. Frokosten manglet det meste . Mange av fatene var tømt for innhold .Det var kun et slag brød tilgjengelig. Forespørsel til betjeningen med ønske om å fylle på fatene ble møtt med et skuldertrekk og et negativt svar. Bordene var ikke tørket av eller dekket opp. ( noe som jo er viktig i disse koronatider)

Takk, Besokede
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ligger nede ved havna og togstasjonen.Bygges endel rundt hotellet,men vi var der i helgen så ikke noe støy da vi bodde der.Fikk et stort superior rom i 5 etasje og det var rent og ryddig.Stort bad og egen sittegruppe med soffa.Veldig god dobbeltseng.Litt dårlig trykk i dusjen og lang tid før varmtvann eneste som trakk litt ned.Frokost god og grei ordning med Covid-19 hensyn.Hyggelig betjening og absolutt et hotell å velge for et par netter i Larvik.

3  Takk, Aramne
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

fin og bra stander på hotellet til en fin pris, er ved vannet og fin utsikt! Rommene var bra størrelse, fin og ren. Kort avstand til resturanter og andre servanter. De var veldig hjelpsom med parkering også.

Takk, Marius B