Agoda.com
Travelocity
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger like ved sjøen med flott utsikt utover fjorden. Ett koselig hotell med sjel.
Som vanlig i denne hotellkjeden så er servicen helt på topp.
Rommet vi hadde var stort og romslig, men virket litt slitt. Ellers var det bra.
Frokosten var rikholdig og velsmakende.
Et hotel en vil tilbake til ved en senere annledning.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hurragutten
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved jernbanestasjonen og et steinkast fra sentrum. Utenfor strekker havnepromenaden seg hvor det er flott å spasere både til nærliggende Batteristranda og Tollerodden park. Restauranter finnes i området rundt og hotellet har restauranten Pakkhuset på brygga. Hvis man sover med vinduet åpent anbefaler jeg rom inn mot bakgården siden Storgaten ligger foran hotellet. Frokosten på Grand Hotell Larvik er over middels i Choice-kjeden. Gratis parkering finner man noen hundre meter bortenfor hotellet ved bobilhavna.

2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Frokosten var desverre et stykke unna en god opplevelse. Inntørka frukt, overstekte pølser og mangel på bacon gjorde dette totalt sett til en dårlig frokostopplevelse.
Vi fikk et rom i 4.etasje med utsikt mot sjøen. Rommet var greit nok, men det var ingen tilgang til WiFi på rommet. Pluss for kjøleskap slik at man kan oppbevare vannflaske og lignende der.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, torgeiro415
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et koselig men litt slitent Hotel. Vi fikk et rom i 3 etg med en liten balkong mot bakgården. Rommet er for så vidt greit men balkongen er riveferdig. Ikke veldig trivelig og gå ut der og se på søppel, og en byggeplass. Kokken på hotellet hadde satt ut søppel med matavfall rett nedenfor vår balkong, ikke puttet det i kontainer, så vi hadde måkefest/krig hele natten. Mye skrik og skrål fra fulle folk også. Sov ikke mye her. Ellers er betjeningen hyggelig og frokosten var kjempe god. Vi kommer kanskje tilbake hvis vi får et rom den andre veien mot sjøen.

1  Takk, Drammen3026
Anmeldt 25. juli 2020

Ble gledelig overasket over hvor flott hotellet var når vi kom inn. Ser jo ikke så innbydende ut fra utsiden/fasaden, men utrolig koselig og flott inne. Vi bodde i to døgn, og hadde brukt poeng og oppgradert til rom med altan. Fikk et fantastisk flott og stort rom i 3 etasje, med sovealkove - salong og spisebord. Det var TV både i sitte området og i sovealkoven.
Personale var utrolig hjelpsom og hyggelig helt fra rengjøring og kjøkken/frokostservering til innsjekking. Frokostbuffeen var helt utrolig og noe av det beste vi noen gang har opplevd.
Her kommer vi tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Sigrund Karin O... K