StayForLong
eDreams
Anmeldt 18. august 2020

Et slitt hotell,men ombygging er visst startet. Vi hørte ikke noe bråk. Stilt og rolig, super beliggenhet. Men elendig seng, kun Jysk madrassbeskytter på fjørseng. Enkle laken bare lagt over. Ordnet sengen selv i 2 dg, ingen rengjøring på rommet( lengre opphold)pga korona, sa resepsjonen, ser ikke hva som er forskjell på 1-2 dg opphold? Dette var ikke nevnt på nettsiden. Pluss for 2 gode lenestoler på rommet, stort rom og lite kjøleskap. Fikk rom mot havnen, men kun en stol der ute. Frokosten var god, god koranahygiene. Blid og effektive ung resepsjonist, super veranda utfor baren.

Takk, kpmeling
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger like ved sjøen med flott utsikt utover fjorden. Ett koselig hotell med sjel.
Som vanlig i denne hotellkjeden så er servicen helt på topp.
Rommet vi hadde var stort og romslig, men virket litt slitt. Ellers var det bra.
Frokosten var rikholdig og velsmakende.
Et hotel en vil tilbake til ved en senere annledning.

Takk, Hurragutten
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved jernbanestasjonen og et steinkast fra sentrum. Utenfor strekker havnepromenaden seg hvor det er flott å spasere både til nærliggende Batteristranda og Tollerodden park. Restauranter finnes i området rundt og hotellet har restauranten Pakkhuset på brygga. Hvis man sover med vinduet åpent anbefaler jeg rom inn mot bakgården siden Storgaten ligger foran hotellet. Frokosten på Grand Hotell Larvik er over middels i Choice-kjeden. Gratis parkering finner man noen hundre meter bortenfor hotellet ved bobilhavna.

2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Frokosten var desverre et stykke unna en god opplevelse. Inntørka frukt, overstekte pølser og mangel på bacon gjorde dette totalt sett til en dårlig frokostopplevelse.
Vi fikk et rom i 4.etasje med utsikt mot sjøen. Rommet var greit nok, men det var ingen tilgang til WiFi på rommet. Pluss for kjøleskap slik at man kan oppbevare vannflaske og lignende der.

Takk, torgeiro415
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et koselig men litt slitent Hotel. Vi fikk et rom i 3 etg med en liten balkong mot bakgården. Rommet er for så vidt greit men balkongen er riveferdig. Ikke veldig trivelig og gå ut der og se på søppel, og en byggeplass. Kokken på hotellet hadde satt ut søppel med matavfall rett nedenfor vår balkong, ikke puttet det i kontainer, så vi hadde måkefest/krig hele natten. Mye skrik og skrål fra fulle folk også. Sov ikke mye her. Ellers er betjeningen hyggelig og frokosten var kjempe god. Vi kommer kanskje tilbake hvis vi får et rom den andre veien mot sjøen.

Takk, Drammen3026