“Hyggelig bakgård på Ellings café”
Anmeldelse av Ellings Kafé

Ellings Kafé
Vurdert som nr. 26 av 59 Restauranter i Larvik
Prisklasse: kr 129 - kr 329
Anmeldt 5. juli 2023

Flott bakgård med hyggelig atmosfære samt god mat & vin.

Bestilte en skalldyrpasta, ble servert snarlig med rikelig av reker og kreps. Smakte fortreffelig!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Fearless48129502253

Anmeldt 26. juni 2023 via mobile enheter

Helt nydelig mat. Betjeningen gjorde alt for at vi skulle ha det bra. Jeg satt slik ar jeg kunne se kokkene i arbeid på kjøkkenet. For et tempo hele tiden. Rikelig og god mat ble raskt servert etter vi hadde bestilt. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 24. juni 2023 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted midt i Larvik, rolig og fin bakhage på historisk fin bygning - samtidig luftig og fint

Utrolig hyggelig betjening (knapt følt oss så godt ivaretatt) så topp score der

Så var maten i tillegg veldig veldig god og fin.

Så virkelig å anbefale

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Khoeg
Anmeldt 14. mars 2023 via mobile enheter

Spiste det som trolig har vært min beste avokado sandwich ever på Ellings! Flotte ansatte og vanvittig god mat, anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, Road64958091424

Reisende som så på Ellings Kafé, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Ellings Kafé? Del dine erfaringer!