Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Utrolig romantisk og velholdt, men betjeningen var «fraværende» på flere vis. Ingen tok telefonen, da vi kom etter å ha bestilt over nettet forstod resepsjonsvakten ingenting av dataskjermen. Da en annen ansvarlig ble tilkalt, fikk vi nøkkel - men det var bare en pute og en dyne. Ingen i resepsjonen som stod åpen med tusenlapper liggende rundt. Ingen tok telefon. Hjalp senere et fortvilet tysk par som hadde avtalt å komme sent - vi måtte bare ta en passende nøkkel.
Rart at et så fint, velholdt og sentralt sted ikke drives bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Gomigo123
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i Toldgaarden, bodde i leilighet nr. 2. Leiligheten var trivelig, ren og inneholdt det vi trengte for en natt. Vertinnen kom med frokost som bestilt meget bra frokost. Vi kan trygt anbefale Toldgaarden.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 770grethef
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Dette er barndomshjemmet til vollen Acher. En kjent båt bygger som er kjent for sine reddingskyter som gikk langs kysten av hele Norge. Han har også byggd polar skuta Fram. Den ble bygget i Rekkevik på halsen.

Dato for oppholdet: september 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, peter odee ø
Anmeldt 9. august 2017

Kjempekoselig overnattingssted. Store lyse leiligheter/rom i ulik størrelse. Fantastisk omgivelser med bugnende rosebusker, brostein og vannfontene. Kan være litt vanskelig for de som må bruke rullestol/rullator på brosteinene (også glatte ved regn)
Gode parkeringsmuligheter på oversiden av Toldgaarden - meget sentralt beliggende ved sjøen/havna.

Romtips: Ulike leiligheter/rom - alle fint oppusset
Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Nennik
Anmeldt 3. august 2017

BELIGGENHET: Toldgaarden er ett av mange koselige trehus i området. Ved Larvik kirke. Gangavstand til et lite friluftsområde med strand og park (Tollerodden). OBS: Gratis parkering = innkjøring fra Colin Archers gate, selv om offisiell adresse er Kirkestredet. Koselig uteplass (felles med andre gjester).
ETTROMS, standard leilighet: God skapplass i vindfang/entre. Gode stoler på rommet. Det var ikke lytt i forhold til rommet/leiligheten ved siden av.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, Turistsjef-Johansen