eDreams
FindHotelUSD 150
CheapTicketsUSD 159
Anmeldt 28. juli 2020

Vi fikk dessverre en veldig dårlig opplevelse her da de booket oss inn uten å svare på en rekke spørsmål vi hadde på mail, og uten å få noen bekreftelse tilbake fra oss. Endte dermed opp med å betale for et opphold vi ikke benyttet oss av. Anbefaler å være veldig sikker på at mailene fra stedet kommer frem og ikke havner i spam.

Takk, ijohanne
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Utrolig romantisk og velholdt, men betjeningen var «fraværende» på flere vis. Ingen tok telefonen, da vi kom etter å ha bestilt over nettet forstod resepsjonsvakten ingenting av dataskjermen. Da en annen ansvarlig ble tilkalt, fikk vi nøkkel - men det var bare en pute og en dyne. Ingen i resepsjonen som stod åpen med tusenlapper liggende rundt. Ingen tok telefon. Hjalp senere et fortvilet tysk par som hadde avtalt å komme sent - vi måtte bare ta en passende nøkkel.
Rart at et så fint, velholdt og sentralt sted ikke drives bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Gomigo123
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i Toldgaarden, bodde i leilighet nr. 2. Leiligheten var trivelig, ren og inneholdt det vi trengte for en natt. Vertinnen kom med frokost som bestilt meget bra frokost. Vi kan trygt anbefale Toldgaarden.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 770grethef
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Dette er barndomshjemmet til vollen Acher. En kjent båt bygger som er kjent for sine reddingskyter som gikk langs kysten av hele Norge. Han har også byggd polar skuta Fram. Den ble bygget i Rekkevik på halsen.

Dato for oppholdet: september 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, peter odee ø
Anmeldt 9. august 2017

Kjempekoselig overnattingssted. Store lyse leiligheter/rom i ulik størrelse. Fantastisk omgivelser med bugnende rosebusker, brostein og vannfontene. Kan være litt vanskelig for de som må bruke rullestol/rullator på brosteinene (også glatte ved regn)
Gode parkeringsmuligheter på oversiden av Toldgaarden - meget sentralt beliggende ved sjøen/havna.

Romtips: Ulike leiligheter/rom - alle fint oppusset
Dato for oppholdet: juni 2017