“Blåskjell - skuffende”
Anmeldelse av Skotta Bryggerestaurant

Skotta Bryggerestaurant
Vurdert som nr. 26 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Spiste blåskjell her 25/7, De var vasne og badet i mindre appetittlig vann. I tillegg fulgte det med noen tørre brødskiver. 198,- kroner, som er av det dyreste i byen, forventet jeg å få en grei porsjon. Men nei, fikk omtrent halvparten av hva nabo restaurantene serverer. Og hos dem kan jeg ikke klage på smak, mengde eller pris. Skuffende, anbefales ikke

Takk, Rose1707

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Verste maten og service noensinne. Maten smakte møkk. Endte opp med å spy i buskene på veien tilbake til farris bad.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 860vegardd
Anmeldt 16. januar 2018

God stemning uansett norsk sommer vær! Maten er pent dandert og smaker yppelig. Og det er god service!

Torsdag=Quiz!!

Takk, Reisejente85_
Anmeldt 19. oktober 2017

Besøkte Skotta her i sommer med venner fra Oslo. Hyggelig betjening som serverte oss god mat. En fantastisk beliggenhet.
Vi storkoste oss.
Tone

Takk, Tone S
Anmeldt 1. august 2017

Jeg har spist her flere ganger i forbindelse med quiz på sommeren. Fiskesuppa syns jeg er spesielt god, mens de andre har forsynt seg med burger og syns den er fin. Nacho-tallerkenen er stor og veldig god å dele om man er flere som bare er fysen på litt snacks. Det er litt opp og ned på service, men ventetida på maten har jeg opplevd som forventa. Siden de skilter med quiz (på torsdager) og hyggelig stemning hele sommeren trekker det veldig opp for opplevelsen.

Takk, mattaare

Reisende som så på Skotta Bryggerestaurant, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Skotta Bryggerestaurant? Del dine erfaringer!