“Dårlige blåskjell og feil på regningen”
Anmeldelse av Pakkhuset

Pakkhuset
Vurdert som nr. 15 av 46 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Sommerrestaurant Vestre Brygge. Åpen kjøkken a la carte og vedfyrt pizzaovn på brygga. Dyktige bartendere! Velkommen!
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ingen veganske alternativer bortsett fra en salat som er kjedelig og koster flesk. Det var andre gang jeg bestilte blåskjell der mange var dårlige. Smakte heller ikke godt. Vi fikk en «ekstra» overraskelse da de hadde slått inn 450 kroner for mye.

3  Takk, HegeHV

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi var fire venner som besøkte Pakkhuset. Maten var helt grei, selv spiste jeg blåskjell. Service var også greit, men ikke mer.

1  Takk, tonesbr
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Var Koselig service og hyggelig personell, men etter vi fikk maten ble servicen ytterlig dårligere. Tror nok sjømat og pizza er spesialiteten. Annet enn det var tørt og smakløst.

1  Takk, fredrikk643
Anmeldt 19. juni 2020

Det eneste positive ved dette stedet er beliggenheten i vannkanten. Vi ventet godt over en time på en svært så middelmådig fiskesuppe. De ansatte snakker dårlig norsk, og er mer opptatt av å snakke med hverandre enn å tenke på kundene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 892hildeo
Anmeldt 18. juni 2020

Vi var 7 venner hvorav to med matvareallergi/-intoleranse. Servitørene hadde ikke kunnskap om allergener i maten og måtte ut til kokken for å spørre gjentatte ganger. Pannacotta var ikke merket med melk, selv om det på forespørsel (servitøren var en tur ute i kjøkkenet for å spørre) ble opplyst å være melk i den. Det var ingen dessert-alternativ for person med melkeintoleranse.

Maten (min sushi bowl i allefall) smakte greit, men er stivt overpriset med 215 kr for 6 tynne fiskeskiver og 2 kamskjell pluss ris og litt mango. Men dette er ikke "value-for-money". Beliggenheten er strålende, servicen litt fraværende.

En helt grei opplevelse for en ikke-allergiker, antagelig en skuffelse for enhver allergiker.

Takk, katrinevanraaij

Reisende som så på Pakkhuset, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Pakkhuset? Del dine erfaringer!