“Fantastisk kveldssol ”

Pakkhuset
Vurdert som nr. 15 av 46 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Sommerrestaurant Vestre Brygge. Åpen kjøkken a la carte og vedfyrt pizzaovn på brygga. Dyktige bartendere! Velkommen!
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God service, god mat (blåskjell og sushi Bodø). Nydelig kveldssol. Hyggelig betjening behjelpelig med å lade mobiler. Og så tar de ikke imot forhånds reservasjon på alle bordene. Noen er igjen for drop-in, som vi benyttet oss av.

Takk, jankD3214KM

2024 av 209 anmeldelser

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Pakkhuset et par kvelder på rad i juli, den ene kvelden kun for noe å drikke og den andre kvelden tok vi middagen her. Dette stedet er sjarmerende i enkle, men fine lokaler på brygga. Er du heldig med været bader Pakkhuset i herlig sol. Standard bryggemeny med pizza, burger, blåskjell og fiskesuppe. Maten er kanskje ikke den mest spennende, men atmosfæren er god og et herlig sted å sitte noen timer.

1  Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 21. juli 2020

Var på pakkhuset idag å kjøpte pizza,fiskesuppe og drikke å etter vi hadde spist ville ikkje personalet høre oss samme hva vi gjorde, vi hadde lyst på kaffe å is etter maten, men dei ville visst ikkje tjene penger her å en gutt som ikkje kunne norsk var frekk i kjeften også.! Så kommer aldri til å anbefale eller gå der mer.

Takk, 27oddnye
Anmeldt 19. juli 2020

Var her for noen dager siden og har bare positive ting å si. De ansatte var veldig hyggelige, koselige omgivelser og god mat. Bestilte vegetar pizza og den kan virkelig anbefales!

1  Takk, Kriraa3513
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var her en fin sommerkveld og spiste .
Hadde pizza og club sandwich som smakte veldig bra.Sammen med husets vin som var overraskene god var dette en god opplevelse.
Eneste minus litt treg servering og glemsomhet fra de ellers smilende servitører.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, KeLe68

Reisende som så på Pakkhuset, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Pakkhuset? Del dine erfaringer!