“Dyktig servitør!”

Pakkhuset
Vurdert som nr. 13 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Sommerrestaurant Vestre Brygge. Åpen kjøkken a la carte og vedfyrt pizzaovn på brygga. Dyktige bartendere! Velkommen!
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi var syv personer ute for å spise her en torsdag kveld i august. Vi spiste ulike steinovns-pizzaer, kjøttretter og et utvalg desserter. Det som imponerte mest var vår servitør, Fahdi! Han var suveren på service og oppmerksomhet. Han var flink til å skape god stemning, og hadde god kontakt med både de eldre og yngre i familien. Alle matrettene smakte godt, og var levert innen høyst akseptabel ventetid. Ganske mye gjester denne kvelden, men vi opplevde god flyt i serveringen. Fahdi is the man!

1  Takk, 110vivir

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 par som skulle ut å spise en hyggelig middag sammen på pakkhuset en tislig onsdag kveld i juli. De fleste bestilte biffen og maten var god. Men det var nesten umulig å få bestilt påfyll av drikke og dessert. Det var ikke fullt i restauranten og det var mange på jobb. Vi måtte- etter at vi en god stund hadde prøvd å få kontakt med han som hadde bordet vårt,gå selv bort i baren for å be de om å sende noen andre til å ta bestilling på drikke/dessert. Vi fikk tilslutt bestilt og de fleste tok sjokoladekake med is. Det varte og rakk før det kom noe.. Da desserten endelig kom var sjokoladekaken byttet ut med ostekake. De hadde ikke sjokoladekake!! Uten å spørre kom de da med ostekake. Noen valgte da å ikke å ta i mot. Men de måtte likevel betale for det da vi omsider fikk regningen. ( vi måtte selv gå å betale i baren) Utrolig synd at de ikke bryr seg om å gi gjestene oppmerksomhet. De kunne solgt mye mer drikke og vi kunne hatt en hyggeligere kveld uten frustrasjon og irritasjon.

1  Takk, 239maritah
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Pizzaen er god, veldig god. Men der stopper også hva som er positivt!
Sesong åpen restaurant og bærer preg av kort opplæring hos servitørene og et generelt sviktende system.
Eneste grunn til at det blir en 2’er og ikke 1’er er for at pizzaen er god, veldig god!

Takk, maylinda760
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var der to kvelder sammen med to ulike familier. Åtte personer begge kvelder og begge kveldene ble gode opplevelser. Passe uformelt, men stil over maten og mange på jobb. Fleksible når vi ønsket endring på tid sånn i siste liten. Takk!

Takk, dagj2015
Anmeldt 21. juli 2021

Stedet bæres av at de har en fantastisk plassering og at pizza er et trygt alternativ å servere. Maten er ok, servitørene har alt for mye å gjøre og det tar derfor tid å få det du bestiller. Likevel et greit sted å stikke innom for et enkelt måltid i solen med utsikt.

Takk, HappytravelerOslo

Reisende som så på Pakkhuset, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Pakkhuset? Del dine erfaringer!