“Livsfarlig å bo her!”

Holms Motell & Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette er faktisk det værste rommet jeg har bodd på. Det er ubeskrivelig møkketeog rett og slett ekkelt! Dusjen på badet har jeg ikke lyst til å bruke, fordi den er så ubeskrivelig skitten. Det mest graverende er nok allikevel at det er tredd en gummihanske over røykvarsleren. Det kan jo være direkte livstruende. Sengene er ubeskrivelig ubehagelige, noe som kanskje ikke er så merkelig, i all den tid de består av en sengebunn og en tynn overmadrass. TVen virker ikke. Den melder om ingen signal. Det er et kjøleskap på rommet, som er skittent og ekkelt. Veggene er så skitne at jeg virkelig prøver å unngå å ta på dem. Klientellet er stort sett her på bestilling fra NAV ser det ut til. For å si det sånn. Det blir ikke lagt igjen noen verdisaker på rommet når vi drar på jobb i morgen. Det er en restaurant her. Den har en meny med vanlige veikroretter, men vi kunne velge mellom kjøttkaker, fordi det var det de hadde. Kjøttkakene var gode nok, men ikke det jeg hadde lyst på. Gruer meg til dusjen i morgen tidlig, og hadde egentlig tenkt å droppe å gå i frokostsalen. Men jeg bare må innom å se hvordan de løser det. Avsluttningsvis så trenger du ikke et sted å sove så mye at du må bo her. Kjør videre! For ordens skyld: Man kan ikke gi null, så derfor ble det en.

Takk, h_konc2015

Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Godt utvalg av middagsretter klar til servering. Hjemmelagde Kjøttkaker med rikelig poteter, kålstuing eller erterstuing, saus og tyttebær var kjempegodt. Dessert og kaffe på kjøpet. Selv største porsjon under 200 kr. Trivelig personale, godt og varmt. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, arntole
Anmeldt 5. august 2019

Kjæresten og jeg leide ett rom her i tre dager, fredag til mandag. Rommet var rent, luktet godt og helt grei størrelse, gode senger og bra atmosfære.

På fredag kveld da vi skulle en tur til brygga i Sandefjord sentrum, ble vi faktisk transportert av en ansatt ved Holms! Slik at vi ikke trengte å benytte taxi for å komme oss dit.

Etter god natts søvn, var det opp til fantastisk god frokost servert i den fine og retro restauranten der vi ble godt tatt i mot av utrolig hyggelig og vennlig betjening, service innstilte og med godt humør. Han som er daglig leder var i strålende godt humør hver gang vi traff på han, første personen jeg har møtt som bare går rundt med ett smil om munnen!

Fra vi bestilte, til middag ble servert- tok kortere tid enn forventet. Vi ble opplyst av hun som tok i mot bestilling at det tok ca 20 minutter å lage maten ( lamme skank og biff med tilbehør) Ved dette stedet er det velsmakende og gode porsjoner middag til en rimelig pris.
Min bedre halvdel var meget imponert over utvalget av desserter, pent satt frem og fristende utseende. Selv spiser ikke jeg dessert, men ved Holms fikk jeg faktisk lyst på.

Vi tar garantert turen hit ved en senere anledning. Dette stedet anbefales! Ingen ting å sette fingeren på, etter tre dagers opphold ved Holms.

Rimelige priser på rom og mat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kenneth n
Anmeldt 3. april 2019

Vi besøkte Holms restaurant på en søndagsettermiddag. Det var forholdsvis mange gjester men ikke flere enn at det burde ha gått veldig greit sett ut fra antall ansatte . Vi ventet mer enn en halv time på å få en enkel matrett. Andre gjester, som hadde kommet etter oss og som hadde bestilt omtrent samme maten, ble servert lenge før oss. Reaksjonen på vår forespørsel om når det ville bli vår tur, ble ikke spesielt vennlig besvart.
Da maten endelig kom, var den udelikat. Bl.a. ble club sandwich servert med svartbrent bacon. Prisen stod ikke i samsvar med det vi ble servert. Det blir nok ingen flere besøk i denne restauranten.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Helgeroa123
Anmeldt 3. mars 2019

Sist jeg var her var det masse fluer i hele restauranten. I tillegg hadde snakket med dem på forhånd ang mat da jeg er vegetarianer og fikk beskjed at de hadde vegetarmat. Da vi kom dit sa de at de hadde blant annet laks med poteter og rekesalat. Gjentar at de sa de hadde vegetarmat og de gjentar igjen at de har fisk. Etter jeg får forklart dem at vegetarianere ikke spiser noe som har hjerte sa de at de skulle diske opp en rett til meg. Fikk servert salat bestående av salatblader, litt agurk og fetaost med et knekkebrød på siden. Ikke fornøyd. Dårlig service i tillegg.

Takk, Elise Amanda N

Reisende som så på Holms Motell & Restaurant, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Holms Motell & Restaurant? Del dine erfaringer!