“Styr unna!”

Holms Motell & Restaurant
Vurdert som nr. 39 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 18. juli 2021

Spiste en begredelig lunsj bestående av en udelikat vegetarburger og en tørrstekt omelett hvor vi egentlig var usikker på om det var lurt å spise dette . Fluene surret ivrig rundt . Vi hadde en travel ettermiddag og kveld foran oss og måtte få i oss noe mat . Siden vi hadde booket rom her ( kun for beleilig beliggenhet) valgte vi å gjøre det enkelt. Rommet var lite og varmt, løst toalett og knøttlite dusjkabinett. Ingen ventilasjon i 30 varmegrader. Da vi sjekket inn sa daglig leder uoppfordret at hvis vi ikke var fornøyd kunne vi bare finne oss en annen plass å bo. Underforstått at det ga han blaffen i. Vi hadde per da ennå ikke sett rommet eller spist lunsj. Liker greit... for da hadde vi heller kjørt et par ekstra timer for å komme hjem til Oslo.

Takk, ToneGrim

Anmeldt 4. november 2020 via mobile enheter

Bør legges ned
Ble servert den dårligste sandwichen jeg har smakt i hele mitt liv - noen små kalde kylling biter og halv kokt bacon for 149,-

Dato for besøk: november 2020
Takk, 501glennn
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette er faktisk det værste rommet jeg har bodd på. Det er ubeskrivelig møkketeog rett og slett ekkelt! Dusjen på badet har jeg ikke lyst til å bruke, fordi den er så ubeskrivelig skitten. Det mest graverende er nok allikevel at det er tredd en gummihanske over røykvarsleren. Det kan jo være direkte livstruende. Sengene er ubeskrivelig ubehagelige, noe som kanskje ikke er så merkelig, i all den tid de består av en sengebunn og en tynn overmadrass. TVen virker ikke. Den melder om ingen signal. Det er et kjøleskap på rommet, som er skittent og ekkelt. Veggene er så skitne at jeg virkelig prøver å unngå å ta på dem. Klientellet er stort sett her på bestilling fra NAV ser det ut til. For å si det sånn. Det blir ikke lagt igjen noen verdisaker på rommet når vi drar på jobb i morgen. Det er en restaurant her. Den har en meny med vanlige veikroretter, men vi kunne velge mellom kjøttkaker, fordi det var det de hadde. Kjøttkakene var gode nok, men ikke det jeg hadde lyst på. Gruer meg til dusjen i morgen tidlig, og hadde egentlig tenkt å droppe å gå i frokostsalen. Men jeg bare må innom å se hvordan de løser det. Avsluttningsvis så trenger du ikke et sted å sove så mye at du må bo her. Kjør videre! For ordens skyld: Man kan ikke gi null, så derfor ble det en.

Takk, h_konc2015
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Godt utvalg av middagsretter klar til servering. Hjemmelagde Kjøttkaker med rikelig poteter, kålstuing eller erterstuing, saus og tyttebær var kjempegodt. Dessert og kaffe på kjøpet. Selv største porsjon under 200 kr. Trivelig personale, godt og varmt. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, arntole
Anmeldt 5. august 2019

Kjæresten og jeg leide ett rom her i tre dager, fredag til mandag. Rommet var rent, luktet godt og helt grei størrelse, gode senger og bra atmosfære.

På fredag kveld da vi skulle en tur til brygga i Sandefjord sentrum, ble vi faktisk transportert av en ansatt ved Holms! Slik at vi ikke trengte å benytte taxi for å komme oss dit.

Etter god natts søvn, var det opp til fantastisk god frokost servert i den fine og retro restauranten der vi ble godt tatt i mot av utrolig hyggelig og vennlig betjening, service innstilte og med godt humør. Han som er daglig leder var i strålende godt humør hver gang vi traff på han, første personen jeg har møtt som bare går rundt med ett smil om munnen!

Fra vi bestilte, til middag ble servert- tok kortere tid enn forventet. Vi ble opplyst av hun som tok i mot bestilling at det tok ca 20 minutter å lage maten ( lamme skank og biff med tilbehør) Ved dette stedet er det velsmakende og gode porsjoner middag til en rimelig pris.
Min bedre halvdel var meget imponert over utvalget av desserter, pent satt frem og fristende utseende. Selv spiser ikke jeg dessert, men ved Holms fikk jeg faktisk lyst på.

Vi tar garantert turen hit ved en senere anledning. Dette stedet anbefales! Ingen ting å sette fingeren på, etter tre dagers opphold ved Holms.

Rimelige priser på rom og mat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kenneth n

Reisende som så på Holms Motell & Restaurant, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Holms Motell & Restaurant? Del dine erfaringer!