“Dårlig service”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 15 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det veldig dårlig service. Sto og ventet lenge ved disken for å bestille. Kun en ansatt jobbet, den andre ansatte sto bak disken og snakket med de andre samtidig som hun spiste pasta. I tillegg er maten dyr og lite oversikt over hva ting koster. Likevel tar det kort tid før maten kommer, men dårlig service.

Takk, ella877

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Det tar lang tid for å kunne bestille. Det var en ansatt i disken som faktisk gjorde en jobb, mens den andre ansatte bare sto og så på mens hun spiste... I deres forsvar er det gratis wifi og tar kort tid før maten kommer.

Takk, ingridosorum
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro på uteserveringen og ventet over 1 time på maten. Veninnen min har gluten allergi og restauranten presterte å servere en brødskive med salat og litt skinke på. Når vi spurte om de kunne legge på smør fikk vi krass oppførsel tilbake av den svenske kvinnelige servitøren som tullet til smørbrødet 2 ganger. Når vi spurte en annen servitør hvor maten ble av fikk vi beskjed at det tekniske systemet hadde streiket og at maten skulle komme om 4 minutter. Etter vel 15 min hadde maten fremdeles ikke kommet. Helt ok pizza men elendig service!! Kommer aldri tilbake hit. Første gang vi er i Stavnern og fin by, men elendig service. Ingen kompensasjon eller unnskyldning fra noen her..

Takk, emiliea861
Anmeldt 10. oktober 2018

Det gule galleriet i Stavern har vokst enormt i og med utvidelsen av spiseområdet og bygging av et helt nytt kjøkken, Nå er det ikke bare et kake/kaffe/drikke-sted, men et nesten fullblods italiensk serveringssted. De serverer blant annet kjente italienske antipasti, mer norsk-inspirerte smørbrød og selvsagt kaker og kaffe som tidligere. Men pizzamenyen er i elite-divisjonen. Virkelig topp. Og de smaker som de skal rett fra et italiensk kjøkken. Helt perfekt etter vår smak. Her er det bare å rope varsku til konkurrenten Bedehuset i Larvik. En detalj bør nevnes: Når man er to og bestiller en porsjonspizza på deling, får man med et pizzahjul. Genialt enkelt, ganske enkelt genialt.

1  Takk, Tor W
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte gule galleriet på en lørdag formiddag med kone og 2 små barn.
Minstemann er 4 mnd gammel, og betjeningen nektet oss å ta med barnevognen inn, med hensyn til branntilsynets regler.

Hun forklarte at vi kunne ta med bagdelen inn og sette delen i sofaen, med hensyn til evakuering.

Det gule galleriet har alle forutsetninger for å kunne ta i mot barnefamilier da det er god tilgjengelighet fra bakkeplan, og jeg forstår at hvis det hadde vært en full restaurant vil det ikke være plass til barnevogn.
Når vi var der var det tilnærmet lik ingen gjester i den delen hvor det er større bordsetting.
Vi spurte også om hva de normalt gjør med rullestolbrukere, da dette naturligvis vil skape samme type utfordring som ved barnevogn.

Synes det er leit at det skal være slik, at ikke barnevogn er tillatt i restauranten, da det var tilnærmet tomt i lokalet.

2  Takk, Kennethandersen85

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!