“Uslåelig cafe, en perle i vår og sommersola, hjemmelagde kaker”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 51 Restauranter i Larvik
Anmeldt 30. desember 2018

På Det Gule Galleriet er det nesten alltid fullt av mennesker i alle aldre. Alle finner noe godt her tror jeg. Nydelige hjemmelagde kaker som alltid blir fort utsolgt, veldig gode kaffedrikker. Vi trives her hele året, men spesielt når vårsola skinner og det er herlig å sitte i solveggen ute. Med solbriller på nesa for å se og bli sett :-)

1  Takk, Heidi Elise E

Anmeldt 12. desember 2018

Vi dro til Det gule Galleriet for å spise pizza før en konsert senere på kvelden. Menyen er ikke så lang, men smaken er svært god. Tynn bunn og porsjonspizzaer. Litt små til å dele, så vi kjøpte to og byttet halvparten.
Bestilling og betaling ved bardisken kan medføre litt kø, men du slipper å vente på kelneren for å betale når du skal gå.

1  Takk, 880terjep
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det veldig dårlig service. Sto og ventet lenge ved disken for å bestille. Kun en ansatt jobbet, den andre ansatte sto bak disken og snakket med de andre samtidig som hun spiste pasta. I tillegg er maten dyr og lite oversikt over hva ting koster. Likevel tar det kort tid før maten kommer, men dårlig service.

Takk, ella877
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Det tar lang tid for å kunne bestille. Det var en ansatt i disken som faktisk gjorde en jobb, mens den andre ansatte bare sto og så på mens hun spiste... I deres forsvar er det gratis wifi og tar kort tid før maten kommer.

Takk, ingridosorum
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro på uteserveringen og ventet over 1 time på maten. Veninnen min har gluten allergi og restauranten presterte å servere en brødskive med salat og litt skinke på. Når vi spurte om de kunne legge på smør fikk vi krass oppførsel tilbake av den svenske kvinnelige servitøren som tullet til smørbrødet 2 ganger. Når vi spurte en annen servitør hvor maten ble av fikk vi beskjed at det tekniske systemet hadde streiket og at maten skulle komme om 4 minutter. Etter vel 15 min hadde maten fremdeles ikke kommet. Helt ok pizza men elendig service!! Kommer aldri tilbake hit. Første gang vi er i Stavnern og fin by, men elendig service. Ingen kompensasjon eller unnskyldning fra noen her..

Takk, emiliea861

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!