“Grei mat, men det tok evigheter å få den!”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ringte tidlig på dagen og booket bord. Da vi kom viste det seg at bookingen «hadde forsvunnet». Vi fikk likevel plass etter noen minutter. Bestilte mat. Etterlyste maten etter 45 minutter. Etter 1 time (!) fikk 2- åringen og jeg mat. 10 minutter senere fikk 6-åringen maten sin.

Takk, Ida H

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God pizza, men fraværende service. Kids uten erfaring fra bransjen. Renhold var så som så. Maten var levert raskt, men måtte gå inn for å hente bestikk og bestille. Ingen info om dette fra de som ryddet ute.
Ville nok satset på servitører og ikke skoleelever.

Takk, tonyt924
Anmeldt 6. juli 2021

Dette stedet er perfekt på en iskald vinterdag, hvor man kan nyte en kopp varm kaffe og noe søtt, eller noe mer å spise.

Men sommeren her er også like bra om ikke bedre, med gater fylt av turister. Nyt en iskaffe i solen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, immanuelandersen
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som hadde en lunsj. Dette er et koselig sted. To av oss spiste pizza og to spiste Pasta Carbonara. Pizza’n var god, men pasta rettene var dårlig. Smakløs og uten parmesan. Vår anbefaling er - Velg noe annet enn pasta. Det klarer de ikke å lage.

Dato for besøk: april 2021
Takk, HPOlsen
Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Det er alltid veldig hyggelig på Gule, og maten er smakelig. Men pastaen jeg valgte denne gangen med pesto kunne kanskje hatt litt mer pesto smak

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, Reisejente85_

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!