“God mat og god service”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 27. juli 2021

Var er med en kompis i dag og spiste pizza.
Først og fremst, så må jeg si at pizzaen var helt nydelig. Andre jeg ønsker og nevne er servicen. De unge jentene med han ene i baren virket å ha stål kontroll på kundene, med både kundeservice og effektivitet fremst i tankene. Da blir også opplevelsen enda bedre Maten tok kanskje litt tid, men hva kan en forvente i en stapp full restaurant i slutten av fellesferien?‍♂️ Vi koste oss i alle fall

Vil også påpeke disse «drink» ekspertene her på tripadvisor, ang. Moscow mulen.. Her kunne jeg se at det brukes det Schweppes ginger ale, noe jeg regner med har sin grunn. Uansett, så smaker den langt mindre enn dyrere og mer smakfulle ginger øl varianter. Så til dere «drink» eksperter, Mulen var perfekt blandet, bare synd dere ikke hadde ganene til å skjønne det ‍♂️

3  Takk, SjurGroenvold96

Anmeldt 27. juli 2021

Maten var ok, men vi var en stor gjeng som fikk maten til veldig forskjellige tider. Én rett ble glemt bort og noen var ferdige med å spise når andre fikk maten. Servitørene var veldig sure og slappe, og man måtte gå til disken for å bestille. Maten var ok.

Takk, Guroreiten
Anmeldt 24. juli 2021

Super god pizza og utrolig koselige lokaler. Super betjening som i tross av feriekasoet er kjempe hyggelige og serviceinnstilte. Upåklagelig. Kan anbefales!

2  Takk, LarsLoen
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god beliggenhet. Maten var ikke noe spesiell, heller dårlig. Det ble en grei nok opplevelse og ingenting mer.

Takk, RoesslandL
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Grei plass, men trodde st røyking på serveringssteder var litt «ut». Rekesmørbrødene var ikke spesielt god, men pilsen smakte godt. Hyggelig betjening.

Takk, RosslandR

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!