“Fantastisk mat, stemning og service!”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 28. juli 2021

Jeg og familien storkoste oss på middagsbesøk på Gule Galleriet, og det er ingen tvil om at vi vil ta turen tilbake!

Maten var fantastisk, og spesielt var pizzaen av ypperste kvalitet. Spennende antipasti med nydelige oster, skinker og foccacia ble etterfulgt av en god posjon italiensk pizza som gjorde susen. Ventetiden var kort, på omkring 20 minutter, til tross for stor pågang og mange kunder.

Videre opplevde vi servicen som veldig god. Hyggelig og imøtekommende personale, som leverte raskt og effektivt og som gjorde det lille ekstra for å gjøre opplevelsen enda bedre.

Lokalet var romslig og fint, og stemningen var intim og koselig.

Alt i alt en utrolig fin opplevelse, og vi anbefaler et besøk til Gule Galleriet på det ypperste!

2  Takk, hannahbpedersen

Anmeldt 27. juli 2021

Var er med en kompis i dag og spiste pizza.
Først og fremst, så må jeg si at pizzaen var helt nydelig. Andre jeg ønsker og nevne er servicen. De unge jentene med han ene i baren virket å ha stål kontroll på kundene, med både kundeservice og effektivitet fremst i tankene. Da blir også opplevelsen enda bedre Maten tok kanskje litt tid, men hva kan en forvente i en stapp full restaurant i slutten av fellesferien?‍♂️ Vi koste oss i alle fall

Vil også påpeke disse «drink» ekspertene her på tripadvisor, ang. Moscow mulen.. Her kunne jeg se at det brukes det Schweppes ginger ale, noe jeg regner med har sin grunn. Uansett, så smaker den langt mindre enn dyrere og mer smakfulle ginger øl varianter. Så til dere «drink» eksperter, Mulen var perfekt blandet, bare synd dere ikke hadde ganene til å skjønne det ‍♂️

3  Takk, SjurGroenvold96
Anmeldt 27. juli 2021

Maten var ok, men vi var en stor gjeng som fikk maten til veldig forskjellige tider. Én rett ble glemt bort og noen var ferdige med å spise når andre fikk maten. Servitørene var veldig sure og slappe, og man måtte gå til disken for å bestille. Maten var ok.

Takk, Guroreiten
Anmeldt 24. juli 2021

Super god pizza og utrolig koselige lokaler. Super betjening som i tross av feriekasoet er kjempe hyggelige og serviceinnstilte. Upåklagelig. Kan anbefales!

2  Takk, LarsLoen
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god beliggenhet. Maten var ikke noe spesiell, heller dårlig. Det ble en grei nok opplevelse og ingenting mer.

Takk, RoesslandL

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!