“Det Gule Galleriet året rundt”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Min familie og jeg har vært gjester hos Det Gule Galleriet ved flere anledninger, året igjennom. For et nydelig sted sommer som vinter. Levende lys, hyggelig musikk, varm sjokolade og deilige kaker etter en frisk høsttur på kyststien eller lyslenker, bungnede blomsterkasser, de lekreste drinker, fat med de deiligste oster og skinker eller den PERFEKTE italienske pizza! Et helårsparadis du ikke vil gå glipp av!

1  Takk, GulliversReiser

Anmeldt 29. juli 2021

Veldig hyggelig sted,med god mat og hyggelig atmosvære.. Vel vært et besøk i hyggelige lokaler,og super hyggelig eier Du kan sitte både ute og inne ,

1  Takk, 582hannaw
Anmeldt 29. juli 2021

Det er alltid hyggelig å besøke Det Gule Galleriet. Velsmakende mat og alltid hyggelig betjeningen. Vel vært et besøk i disse koselige lokalene.

1  Takk, MetteE89
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bare elsker Det gule galleriet! Hvis jeg og min familie skal gå ett sted, er det alltid her. Bedriften bidrar med helt nydelige, service innstilte ansatte, gjennomført italiensk pizza og den beste espressoen i byen!❤️ her får du alt, og da mener jeg ALT. En vanlig kaffe og kake en kald høstværsdag, en cocktail eller et glass vin med venninnegjengen på kveldstid, en italiensk middag med familien, antipasti lunsj på dagtid - mulighetene er uendelige, og jeg sverger at det ikke finnes er slikt sted i hele Stavern eller Larvik, som det Det Gule galleriet har å tilby Er det noe jeg alltid savner når jeg drar fra denne byen, er det denne kafeen! Anbefales på det varmeste✨

1  Takk, Aftur N
Anmeldt 28. juli 2021

Jeg og familien storkoste oss på middagsbesøk på Gule Galleriet, og det er ingen tvil om at vi vil ta turen tilbake!

Maten var fantastisk, og spesielt var pizzaen av ypperste kvalitet. Spennende antipasti med nydelige oster, skinker og foccacia ble etterfulgt av en god posjon italiensk pizza som gjorde susen. Ventetiden var kort, på omkring 20 minutter, til tross for stor pågang og mange kunder.

Videre opplevde vi servicen som veldig god. Hyggelig og imøtekommende personale, som leverte raskt og effektivt og som gjorde det lille ekstra for å gjøre opplevelsen enda bedre.

Lokalet var romslig og fint, og stemningen var intim og koselig.

Alt i alt en utrolig fin opplevelse, og vi anbefaler et besøk til Gule Galleriet på det ypperste!

2  Takk, hannahbpedersen

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!