“Dårlig mat. Styr unna.”
Anmeldelse av Det Gule Galleriet

Det Gule Galleriet
Vurdert som nr. 16 av 49 Restauranter i Larvik
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte chevre salat til lunsj. Den var helt forferdelig. Det manglet både eple og gulrot og det var bare en liten bit med valnøtt. Ved siden av fikk jeg ca. 1/4 skive brød. Dårligste salat jeg noen gang har spist. Servicen var også elendig og unnskyldningen var at det måtte ha skjedd en feil på kjøkkenet.

Takk, HanneB437

Anmeldt 28. august 2021

Styr unna! Chevre salten manglet flere ingredienser, noe personalet ikke så problemet med. Var en nesten usynlig mengde aioli på rekemørbrødet.
Personalet er uprofesjonelle og renholdet er heller ikke det beste. Manglende renhold på toalett.

Takk, kristinw410
Anmeldt 4. august 2021

Utvilsomt et must om man er i Stavern, uavhengig om man bare er småfysen på kaffe og kaker, eller om man er ute etter en deilig middag eller lunsj!

Herlige, serviceinnstilte ansatte og god stemning preger oppholdet. Anbefales til alle:D:D kommer alltid tilbake hit!

Takk, Johanne2904
Anmeldt 2. august 2021

Havnet her i et sent middagsrush en mandag etter fellesferien.
Litt underbemannet i disken, men for en racer hun bak kassa var, og det med et smil om munnen! Super service!
Kjøpte pizza og kyllingsalat, av erfaring fra andre steder kan kyllingen fort være tørr, men ikke her! Saftig og mye deilig kylling i salaten, og pizzaen her på Det Gule Galleriet var som vanlig god.
Anbefaler 4 oster pizzaen på det sterkeste!

Takk, 928larsmo
Anmeldt 2. august 2021

Min favoritt restaurant i Stavern. Veldig god pizza og alle som jobber der er kjempe hyggelige.
Familievennlig sted og de tilrettelegger matrettene etter ønsker og behov.
Hvis man bare vil ha en kaffe eller kake er det også mulig, de lager kjempe god chailatte og har stort utvalg av forskjellig kaffe.

Takk, 439annabellel

Reisende som så på Det Gule Galleriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Det Gule Galleriet? Del dine erfaringer!