Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 17.05.2023
Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Helt perfekt for en dag ute med familen. Et av de få stedene hvor det faktisk er nok sitteplasser... les mer

Anmeldt 14. august 2022
andr_j204
Superidyllisk og morsom familieparl

Dette må være Sør-Norges aller beste aktivitetspark, særlig for barn under tenåringsalder. Et sted... les mer

Anmeldt 10. juli 2022
Vestfold2022

Anmeldt 30. desember 2018

Dette stedet har vi virkelig blitt glade i. Nå om vinteren gleder vi oss bare til at det skal åpne igjen for sommersesongen. Den minste i familien er snart 3 år, han gleder seg til å treffe mascoten Foffa igjen og ikke minst alle de andre koselige dyrene. De voksene gleder seg til å se ungene leke å kose seg, og til å grille og kose seg ute sammen med hele familien.. Vi må ofte finne fram film og bilder vi har fra Foldvik. Her er det enkelt og gratisk å parkere og når inngangsbilletten er betalt er alt av aktiviteter inkludert. Det er kiosker der man kan få kjøpt is, vafler, kaffe og drikke, ellers er det meget godt tilrettelagt for å ha med seg mat som man feks kan grille selg.. Et stort pluss for gode og rene toilettforhold og en nydelig park der vi ser at dyra har det godt.

1  Takk, Heidi Elise E
FoldvikFamiliepark, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Elise,

Så utrolig koselig melding å få Det setter vi virkelig pris på Vinteren for vår del, brukes på å forbedre neste års sesong og akkurat nå planlegger vi årets nyhet, som vi gleder oss til å dele med store og små Ha en fin vinter og velkommen til våren / sommeren

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig sted for hele familien, hvor man kommer tett på dyr og på et hyggelig «bondeliv». Det nye badeanlegget er helt fantastisk som vårt barn på 2 år elsker.
Dårlig mat i restauranten, kun frityrstekt mat og annen usunn hurtigmat. Det positive er at det er mange gratis gassgriller plassert på området så anbefaler å ta med grillmat som man kan grille selv.
Dyrt med dagsbillett, man henter fort inn et årskort om man besøker parken mer enn 3 ganger i løpet av sesongen.

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, Kennethandersen85
FoldvikFamiliepark, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Kenneth,

Takk for gode tilbakemeldinger og veldig hyggelig å høre at dere trives så godt i parken. Vi tar med oss tilbakemeldingen i forhold til maten når vi skal evaluere nå i høst :-) Ha en fin høst og vinter og velkommen tilbake våren 2019 :-)

Mvh
Helene Foldvik

Anmeldt 5. september 2018

Det kan virke litt dyrt når man ser på prisene på inngangsbiletter, men dette er et super sted. Du kan tilbrine hele dagen her og det passer for barn fra 0 - 12 år. Det er muligheter for å kjøpe mat, men du kan også benytte deg av gratis griller. Best i fint vær!

1  Takk, GillianH52
FoldvikFamiliepark, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Hei,

Så hyggelig å høre :-) Ha en fin høst og velkommen tilbake til neste år :-)

mvh
Helene Foldvik

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Helt perfekt familiepark. Føles luftig selv om det er fullt av folk. Mange morsomme aktiviteter for barna. Veldig fint med griller hvor man kan ha med egen grillmat.

Takk, Hannah3882
FoldvikFamiliepark, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi pris på :-)

Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

En kjempeplass, vi koste oss hele dagen. Stort pluss for det nydelige vannområdet, hadde det ikke vært for det så hadde vi ikke holdt ut i varmen.

Lite minus at det ikke så ut som duene hadde det så godt i varmen. De hakket og plagde hverandre og så ikke helt tipp topp ut.

Min datter elsket den kosete katten som var der- endelig en pys som orket oppmerksomheten hennes.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, annemaim2016
FoldvikFamiliepark, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei,

Så flott at dere har hatt en fin dag hos oss og likte Plaskedammen :-)

Fugler kan noen ganger hakke på hverandre for å sette hierarkiet og noen få ganger kan også en fugl bli en såkalt "hakkekylling" Det er imidlertid mere vanlig blant høns enn duer. Vi sjekker dyrene våre flere ganger om dagen også duene. De har hatt det bra i hele sommer så mulig du ble vitne til litt plassering av hierarkiet. Uansett setter vi pris på tilbakemeldingen :-)

Hehe, våre katter kan det virke som ikke kan få nok kos, så masse oppmerksomhet er tipp topp :-)

Ha en fin sensommer og velkommen tilbake :-)