TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Vi elsker Foldvik familiepark

Vi elsker Foldvik familiepark. Kjøper årskort og koser oss skikkelig der, barna som oss voksne... les mer

Anmeldt 16. september 2019
astridsol
Larvik, Norge
Foldvik familiepark

Flott park for familien! Masse gøye aktiviteter👍 Hadde en flott dag både store og små. Kan... les mer

Anmeldt 10. august 2019
Thomas K

Anmeldt 7. august 2019

Store omgivelser som gir god plass til opplevelser uten å virke for store. Du føler deg velkommen! Dette er gøy for liten og stor. God service!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Jonfinn B
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig tur til Foldvik med barnebarnet på 1,5 år. Både han og vi koste oss masse. Vannparken var helt knall for lillemann. Anbefales!

Takk, 239maritah
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi virkelig pris på :-) Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake :-)

mvh
Helene

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en fantastisk fin park. Oversiktlig og passe stor. Grei inngangspris og fine priser på mat og drikke. Passer for barn mellom 0 til 10 år. Hit skal vi garantert tilbake.

Takk, AnetteS229
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hei,

Så hyggelig å høre Det setter vi stor pris på Velkommen tilbake og ha en fin sommer videre

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Det er en helt topp park for barne familier( barn på 2 og 5 år), vil tru att etter barn har fylt 11-12 år kan bli litt kjedelig.
Masse fine leker, nærhet til dyr og fornuftig pris nivå på mat og is..
Kommer garantert tilbake

Takk, 635ovek

Hei,

Så hyggelig at dere har hatt en fin dag og takk for koselig omtale Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi var to familier med barn på 2, 4 og 8 år som besøkte Foldvik. Vi hadde en veldig fin dag og både små og store var fornøyde med parken. Parken er velholdt og det er mye tumleplass, så vi fikk ikke følelsen av at det var fullt selvom det var mange besøkende.

Aktivitetstilbudet er bra og det var mye å gjøre for både 2 åringen og 8 åringene. Jeg tenker at parken passer for barn opp til ca. 10-12 år.

Stort pluss for at det tilbys triller slik at vi lett kan ha med oss piknikkurv ++, og at der er gassgriller som kan benyttes (gratis) flere steder i parken.

Et lite minus for at maten som kan kjøpes stort sett er junkfood og godteri. Det kunne gjort seg med feks en smoothie-bar med fersk smoothie og fersk oppskåret frukt.

Teaterstykket som ble vist var vel ingen av oss voksne spesielt imponert over (hadde gjort seg med litt profesjonell manus-assistanse), men barna så ut til å like det

Takk for en fin dag!!

Takk, Solk

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Vi tar med oss tilbakemeldingene dine når vi evaluerer til høsten Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake