TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Vi elsker Foldvik familiepark

Vi elsker Foldvik familiepark. Kjøper årskort og koser oss skikkelig der, barna som oss voksne... les mer

Anmeldt 16. september 2019
astridsol
Larvik, Norge
Flott familiepark

Anmeldt 7. august 2019
May Liss K

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Foldvik Familiepark kan virkelig anbefales for de fleste. Under kr 300,- i inngangspenger pr person uansett alder, er ikke noe å si på. Her er alle aktiviteter gratis inne i parken, og man kan til og med nyte medbrakt mat og drikke. Gassgriller står til fri disposisjon. Velger man å kjøpe mat i parken, så er det under kr 100,- for det meste - unntatt stor pizza, som ligger på ca kr 200. Store og gode hamburgere/kyllingburgere og helt OK pizza.
Vi kjøpte Soft is til kr 30,- inkl strøssel - og da snakker vi STOR soft is !!!
Mange gøye aktiviteter for barn, og her er både kaniner som man får klappe, geiter, esel, ponnier, kalver som man også får hjelpe til å gi flaske, lama, griser, høns osv...
Vi hadde med 3 barn i alderen 3-4 år, som storkoste seg !
Kjempehyggelige ungdommer som jobber her !
Rent og ryddig på toalettene.
Eneste minuset vi kan trekke frem, er at showet med Foffa & co, var slutt for sesongen. Plasteret på såret var at Foffa kom og hilste på, og gav klemmer til de barna som ville ha det.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, May Liss K
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei,

Så utrolig hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Koselig å høre at dere hadde en så fin dag Ja, teateret spilles kun i høysesong dessverre. Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 7. august 2019

Store omgivelser som gir god plass til opplevelser uten å virke for store. Du føler deg velkommen! Dette er gøy for liten og stor. God service!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Jonfinn B

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig tur til Foldvik med barnebarnet på 1,5 år. Både han og vi koste oss masse. Vannparken var helt knall for lillemann. Anbefales!

Takk, 239maritah
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi virkelig pris på :-) Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake :-)

mvh
Helene

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en fantastisk fin park. Oversiktlig og passe stor. Grei inngangspris og fine priser på mat og drikke. Passer for barn mellom 0 til 10 år. Hit skal vi garantert tilbake.

Takk, AnetteS229
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hei,

Så hyggelig å høre Det setter vi stor pris på Velkommen tilbake og ha en fin sommer videre

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Det er en helt topp park for barne familier( barn på 2 og 5 år), vil tru att etter barn har fylt 11-12 år kan bli litt kjedelig.
Masse fine leker, nærhet til dyr og fornuftig pris nivå på mat og is..
Kommer garantert tilbake

Takk, 635ovek

Hei,

Så hyggelig at dere har hatt en fin dag og takk for koselig omtale Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake