Super familiepark

Vi har hatt nok en flott dag i strålende fint vær på Foldvik. Årets nyhet med fremvasking av... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Fraggleberg
Skien, Norge
En flott dag

Vi hadde en flott dag hos dere. Et paradis for barn. Vår sønn på 2 år hadde det helt topp med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Enja14
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig park for de små. Lite kø, gode løsninger ift covid-19 og hyggelig betjening. Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 361janneh
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,

Tusen takk Det setter vi stor pris på å høre

Velkommen tilbake

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag I Foldvik familiepark.

Deilig med et sted for småbarn hvor det ikke er noe kommersielt trykk

Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kim S

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Velkommen tilbake

Anmeldt 1. juni 2020

Var hos dere igår med datter og tre små barnebarn.Fikk en god følelse fra første stund.Mye folk, men alikevel god plass. Masse stasjoner med antibac og vannkraner.
Rent og ryddig på toaletter osv. Personalet var vennlig og hjelpsom.Og selvfølgelig alle dyrene,lekeapparater og ikke minst plaskedammen.Supert sted for både små og store.Og om man er urolig i disse smittetider så er Foldvik et bra sted å dra til.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, AnneS5821

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Her er det så mye å gjøre, som både små og store syns er gøy. Parken er bra fordelt med aktiviteter som å lære om dyr, rolige leker og leker som krever høyere aktivitets nivå. Og når sulten byr seg så er det noen flotte selv betjente griller som bare er å fyre opp!!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Reisejente85_
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på :-) Velkommen i 2020!

Mvh Helene Foldvik

Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Vi elsker Foldvik familiepark. Kjøper årskort og koser oss skikkelig der, barna som oss voksne. Anbefales på det sterkeste. Det er tillatt og ha med egen mat, og det er flere griller rundt på området. Mange herlige aktiviteter og en kommer nær på alle de ulike dyrene som er der. Vannlandet er også populært hos de minste

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, astridsol
helenefoldvik, Manager på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Velkommen tilbake neste sesong

Mvh Helene Foldvik