Morsom park og super service

Vi har vært i denne parken flere ganger og den blir bedre for hvert år. Dette vil jeg si er en litt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
stinemerethes2023
Super park, anbefales!

Nydelig park, det aller beste var vannpark og ikke minst temperaturen på vannet! Vi kommer... les mer

Anmeldt 23. juli 2023
Linn H

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dro en dag det ikke var det beste været men fikk en flott dag alikevel. Det regnet litt innimellom men ikke så mye at det plaget oss. Det gjorde kanskje at det ikke var så mye folk det. Parkeringsplassen var bare hallfull. Hadde den vært full tror jeg det er best å ikke dra. Ellers tok de hygiene på alvor. Var håndsprit overalt :)

Dyrene var morsomme for barna. Spesielt geitekillingene man kan gå inn til.

Hoppeputa og skliene var dagens høydepunkt. Fikk ikke prøvd bade-delen da det var litt kaldt og småregn men det så veldig morsomt ut

Maten på stedet var trist. Hva med å selge litt vaffler og pølser?

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Tommy P
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik Familypark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin dag, tross litt dårlig vær 😊

Matutvalget har i år grunnet Covid 19 tiltak vært ca 1/4 av det vi normalt har. Både pølser, vafler, hamburger, pommes frites, kuleis med mer er normalt på menyen 👍

Ha en fin sensommer og velkommen tilbake 😊

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig park for de små. Lite kø, gode løsninger ift covid-19 og hyggelig betjening. Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 361janneh

Tusen takk 😊 Det setter vi stor pris på å høre 😊

Velkommen tilbake 😊

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag I Foldvik familiepark.

Deilig med et sted for småbarn hvor det ikke er noe kommersielt trykk

Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kim S

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på 😊

Velkommen tilbake 😊

Anmeldt 1. juni 2020

Var hos dere igår med datter og tre små barnebarn.Fikk en god følelse fra første stund.Mye folk, men alikevel god plass. Masse stasjoner med antibac og vannkraner.
Rent og ryddig på toaletter osv. Personalet var vennlig og hjelpsom.Og selvfølgelig alle dyrene,lekeapparater og ikke minst plaskedammen.Supert sted for både små og store.Og om man er urolig i disse smittetider så er Foldvik et bra sted å dra til.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, AnneS5821

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på 😊

Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake 😊

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Her er det så mye å gjøre, som både små og store syns er gøy. Parken er bra fordelt med aktiviteter som å lære om dyr, rolige leker og leker som krever høyere aktivitets nivå. Og når sulten byr seg så er det noen flotte selv betjente griller som bare er å fyre opp!!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Reisejente85_
helenefoldvik, Manager på Foldvik Familypark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på :-) Velkommen i 2020!

Mvh Helene Foldvik