Super familiepark

Vi har hatt nok en flott dag i strålende fint vær på Foldvik. Årets nyhet med fremvasking av... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Fraggleberg
Skien, Norge
En flott dag

Vi hadde en flott dag hos dere. Et paradis for barn. Vår sønn på 2 år hadde det helt topp med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Enja14
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hei det er første ganen jeg å min kjære er på besøk i Folvik å vi har stor kos oss vi kommer helt i fra Oslo så det sto virkelig til forventing

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Discover12131425563
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,

Så hyggelig å høre Det setter vi stor pris på Velkommen tilbake og ha en fin sommer videre

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dro en dag det ikke var det beste været men fikk en flott dag alikevel. Det regnet litt innimellom men ikke så mye at det plaget oss. Det gjorde kanskje at det ikke var så mye folk det. Parkeringsplassen var bare hallfull. Hadde den vært full tror jeg det er best å ikke dra. Ellers tok de hygiene på alvor. Var håndsprit overalt :)

Dyrene var morsomme for barna. Spesielt geitekillingene man kan gå inn til.

Hoppeputa og skliene var dagens høydepunkt. Fikk ikke prøvd bade-delen da det var litt kaldt og småregn men det så veldig morsomt ut

Maten på stedet var trist. Hva med å selge litt vaffler og pølser?

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Tommy P

Hei,

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin dag, tross litt dårlig vær

Matutvalget har i år grunnet Covid 19 tiltak vært ca 1/4 av det vi normalt har. Både pølser, vafler, hamburger, pommes frites, kuleis med mer er normalt på menyen

Ha en fin sensommer og velkommen tilbake

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig park for de små. Lite kø, gode løsninger ift covid-19 og hyggelig betjening. Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 361janneh

Hei,

Tusen takk Det setter vi stor pris på å høre

Velkommen tilbake

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag I Foldvik familiepark.

Deilig med et sted for småbarn hvor det ikke er noe kommersielt trykk

Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kim S

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Velkommen tilbake

Anmeldt 1. juni 2020

Var hos dere igår med datter og tre små barnebarn.Fikk en god følelse fra første stund.Mye folk, men alikevel god plass. Masse stasjoner med antibac og vannkraner.
Rent og ryddig på toaletter osv. Personalet var vennlig og hjelpsom.Og selvfølgelig alle dyrene,lekeapparater og ikke minst plaskedammen.Supert sted for både små og store.Og om man er urolig i disse smittetider så er Foldvik et bra sted å dra til.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, AnneS5821

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake