Flott og fin familiepark! Dårlig personalet....

Fin familiepark,mange aktiviteter for barn. Bra med griller og sitteplasser. Veldig rent på wc. Får... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
Connector05593399386
Skien, Norge
Flott sted som er verdt et besøk

Flott park med aktiviteter for de fleste. Store områder man kan bevege seg på og leke på. Mange... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
KaiStick
Krokstadelva, Norge

Anmeldt 22. juli 2020

Flott park, bra coronatiltak. Elendig kundeservice fra daglig leder. Kjøpte sesongkort, stod det kunne komme endringer grunnet covid-19. Foldvik Familiepark valgte på eget initiativ å endre brukervilkår til at man ikke fikk benyttet seg av sesongkortene tirsdag-torsdag i ukene 28-30. Dette ble vi ikke opplyst om før vi fant ut av det selv over 1 mnd etter vi hadde kjøpt sesongkortene. I dialog med daglig leder får vi mulighet til å refundere sesongkortene, noe vi velger å gjøre ettersom det er disse ukene vi har ferie. De mener da at vi skal belastes med dagsbilett for de dagene vi har brukt sesongkortet. Vi hadde jo aldri vært der mer enn 1 gang om det ikke hadde vært for sesongkortet. Dette gjelder alle som har kjøpt sesongkort i år. Kunden for ingen kompensasjon og ett dårligere tilbud, noe som også forbrukerrådet sier ikke skal forekomme. ( Ja , har vært i kontakt med de).Dette er ikke riktig ei heller greit av en aktører man forventer er seriøs. Skikkelig skuffa!

Takk, siljekristinew
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,

Jeg viser til vår dialog og venter fortsatt på å få tilsendt sesongkortnr for å se på refunderingen av kortene. Slik som vi har tilbudt deg. Eventuelle dagsbesøk vil naturligvis bli trukket fra. Når vi markedsfører sesongkortene opplyser vi om at de er spart inn etter 2,5 besøk. Vi håper på forståelse for at vi ikke kan sponse deg med eventuelle besøk ved å refundere kortene i sin helhet.

Når du kjøpte kortene opplyste vi om at det ville kunne komme endringer på vilkårene for sesongkort grunnet Covid 19. Når endringen kom har vi opplyst om dette bredt, også på vår facebookside som vi også opplyste om at ville være der vi ville komme med oppdateringer. Selv om vi har opplyst godt om endringene har vi likevel tilbudt full refusjon av sesongkortene. Forbrukerrådet krever kun at man skal gi en kompensasjon, så vårt tilbud er bedre enn det forbrukerrådet anbefaler.

I juli har det vært minst 20.000 gjester som ikke har fått plass. Noe vi forutså i mai /juni. Det beste kompromiet, for at flest mulig som ønsket å besøke oss skulle få det, var å redusere antall dager dere med sesongkort kunne benytte det, med 9 dager i juli. Det var altså 22 dager igjen for dere å benytte sesongkortet i juli. Totalt har antall reduserte dager blitt 4 da vi i august valgte å holde åpent 1 uke lenger enn planlagt.

Totalt er det 9 dager av 73 som de med sesongkort ikke har kunnet komme. Dette beklager vi selvfølgelig på lik linje med andre negative konsekvenser grunnet Covid 19 som f. eks de 4000 som ikke fikk kjøpt sesongkort i det hele tatt og de titusener som ikke har fått plass en eneste gang når de var i området i juli.

Dersom du fortsatt ønsker å få refundert sesongkortene må jeg be deg om å sende meg informasjonen jeg har etterspurt, slik at jeg kan få sett på dette.

Mvh Helene Foldvik

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hei det er første ganen jeg å min kjære er på besøk i Folvik å vi har stor kos oss vi kommer helt i fra Oslo så det sto virkelig til forventing

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Discover12131425563

Hei,

Så hyggelig å høre Det setter vi stor pris på Velkommen tilbake og ha en fin sommer videre

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dro en dag det ikke var det beste været men fikk en flott dag alikevel. Det regnet litt innimellom men ikke så mye at det plaget oss. Det gjorde kanskje at det ikke var så mye folk det. Parkeringsplassen var bare hallfull. Hadde den vært full tror jeg det er best å ikke dra. Ellers tok de hygiene på alvor. Var håndsprit overalt :)

Dyrene var morsomme for barna. Spesielt geitekillingene man kan gå inn til.

Hoppeputa og skliene var dagens høydepunkt. Fikk ikke prøvd bade-delen da det var litt kaldt og småregn men det så veldig morsomt ut

Maten på stedet var trist. Hva med å selge litt vaffler og pølser?

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Tommy P

Hei,

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin dag, tross litt dårlig vær

Matutvalget har i år grunnet Covid 19 tiltak vært ca 1/4 av det vi normalt har. Både pølser, vafler, hamburger, pommes frites, kuleis med mer er normalt på menyen

Ha en fin sensommer og velkommen tilbake

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig park for de små. Lite kø, gode løsninger ift covid-19 og hyggelig betjening. Anbefales virkelig.

Takk, 361janneh

Hei,

Tusen takk Det setter vi stor pris på å høre

Velkommen tilbake

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag I Foldvik familiepark.

Deilig med et sted for småbarn hvor det ikke er noe kommersielt trykk

Anbefales.

Takk, Kim S

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på

Velkommen tilbake