Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Helt perfekt for en dag ute med familen. Et av de få stedene hvor det faktisk er nok sitteplasser... les mer

Anmeldt 5 dager siden
andr_j204
Superidyllisk og morsom familieparl

Dette må være Sør-Norges aller beste aktivitetspark, særlig for barn under tenåringsalder. Et sted... les mer

Anmeldt 10. juli 2022
Vestfold2022

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg må bare skryte av Foldvik Familiepark. Dette er 3 året vi drar innom, og vi er like fornøyde hver gang. Parken føles ren og ryddig med masser av plass. Kjempefint med griller i parken man kan bruke og ta med seg mat som barna liker. Dette er en av få parker hvor man ikke føler at man er i en pengemaskin som skal håve inn penger på alt i parken. Her er det greie priser på mat og det meste i parken er inkludert. Våre to hunder fikk også et stort fint bur mens vi var i parken. Vi kommer igjen, dette er blitt en tradisjon ;)

Takk, stescheen
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei,

Tusen takk Dette setter vi så stor pris på å høre Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott dag/dager på Foldvik Familiepark! Vi har besøkt dere og hatt sesongkort i flere år, men jeg må bare ta av meg hatten for utviklingen av parken. Dere har gjort en kjempe innsats, ungene elsker det(også voksene, det er deilig å føle seg som en unge igjen). Bare det å ta en heldags eller slå ihjel et par timer med lek og morro for ungene er helt topp. Takk for jobben dere gjør!!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 893christerj

Hei,

Så utrolig hyggelig å høre, det setter vi enormt pris på Godt å høre at parken funker slik vi ønsker den skal Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt nok en flott dag i strålende fint vær på Foldvik. Årets nyhet med fremvasking av «edelstener» var populær hos vår fireåring. Ellers som alltid rent, ryddig og hyggelig.
Anbefaler dere å merke opp de to fartsdumpene inn til området (male striper) slik at de er mer synlige, den første kom litt brått på når man ikke fulgte helt med…
Fortsatt god sommer, stå på med den gode jobben dere gjør.

Takk, Fraggleberg
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Merking av fartsdumper er notert Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag hos dere. Et paradis for barn. Vår sønn på 2 år hadde det helt topp med kjøring av gravemaskin, tog og traktor- for så nedkjøling i «plaskedammen» Flotte store områder og fantastisk at det er så godt lagt tilrette for medbragt mat som kan grilles.

Eneste vi savnet var muligheten til å kjøpe noe frukt (banan) /yoghurt i noen av utsalgsstedene.

Vi legger nok en årlig tur hit fremover- takk for oss.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Enja14

Hei, så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Frukt i kioskene er notert, normalt selger vi egne jordbær, men dessverre ikke i år

Velkommen tilbake og ha en fin sommer videre

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Tipp topp familiepark, med veldig stor fokus på smitteforebyggende tiltak Mine barn på 4,5 og 9 år kose seg veldig! Teateret var ikke 100% men helt greit. Foffa kom bare en liten tur på slutten av teateret, og lyden var veldig høy. Men ellers masse fine dyr, mange sittebenker, fine sklier, morsom vannpark med varmt vann Gode muligheter for å grille, så ta med godt med mat, for det er ikke all verden av mat og få kjøpt inne i parken

Takk, 992mariannep

Hei, så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Skal sjekke lyden på teateret Supert at dere grilla, det setter prikken over i'en Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake