Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Helt perfekt for en dag ute med familen. Et av de få stedene hvor det faktisk er nok sitteplasser... les mer

Anmeldt 2 dager siden
andr_j204
Superidyllisk og morsom familieparl

Dette må være Sør-Norges aller beste aktivitetspark, særlig for barn under tenåringsalder. Et sted... les mer

Anmeldt 10. juli 2022
Vestfold2022

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Flott park med aktiviteter for de fleste. Store områder man kan bevege seg på og leke på. Mange fine dyr som var vant til folk. Morsomt med små og store geiter som gjerne vill kløs og klappes. Mange griller og benker ( selv om det sikkert kunne vært fler), bra renhold av griller og toaletter. Mange stasjoner med antibac over alt.

Takk, KaiStick
helenefoldvik, Daglig leder på Foldvik familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei, så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake Mvh Helene Foldvik

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin park, spesielt for de minste. Vi hadde en fin dag der med våre to barn på 5 mnd og drøye 2 år. Det ble en veldig fin opplevelse. Parken er tvers igjennom perfekt for barn i alderen 1,5-10 år. Varierte aktiviteter, tilrettelagt for barnevogn, grillmuligheter, lite kø, korte avstander osv. Eldstemann hos oss på drøye 2 år hadde en fantastisk dag, men det hadde vi voksne også. Det eneste som trekker bittelitt ned er at mattilbudet var alt alt for dårlig. Men dette er en park vi trygt kan anbefale og vi vil reise tilbake igjen

1  Takk, ErlendWiborg

Hei,

Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på, så koselig å høre at dere hadde en så fin dag alle sammen Ja, msttilbudet er nok det som er standard i familieparker så vi anbefaler alle å ta med grillmat og benytte våre gratis gassgriller Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra, tilpasset barn, god tilrettelegging. Smarte løsninger og morsomme aktiviteter. Det var også bra kapasitet med mange griller og benkeplasser

Takk, 209cecilieb

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg må bare skryte av Foldvik Familiepark. Dette er 3 året vi drar innom, og vi er like fornøyde hver gang. Parken føles ren og ryddig med masser av plass. Kjempefint med griller i parken man kan bruke og ta med seg mat som barna liker. Dette er en av få parker hvor man ikke føler at man er i en pengemaskin som skal håve inn penger på alt i parken. Her er det greie priser på mat og det meste i parken er inkludert. Våre to hunder fikk også et stort fint bur mens vi var i parken. Vi kommer igjen, dette er blitt en tradisjon ;)

Takk, stescheen

Hei,

Tusen takk Dette setter vi så stor pris på å høre Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott dag/dager på Foldvik Familiepark! Vi har besøkt dere og hatt sesongkort i flere år, men jeg må bare ta av meg hatten for utviklingen av parken. Dere har gjort en kjempe innsats, ungene elsker det(også voksene, det er deilig å føle seg som en unge igjen). Bare det å ta en heldags eller slå ihjel et par timer med lek og morro for ungene er helt topp. Takk for jobben dere gjør!!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 893christerj

Hei,

Så utrolig hyggelig å høre, det setter vi enormt pris på Godt å høre at parken funker slik vi ønsker den skal Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake