Kvalitetsforskjellen er stor

I oktober reiste vi med Superspeed 1 fra Larvik til Hirtshals. Reisen ble ekstra hyggelig fordi vi... les mer

Anmeldt 30. oktober 2023
MulleEllum
Oslo, Norge
Ymse service på billetter

Innsjekk på kai er kvikk og god. Å komme seg fra skipet til E18 er tragisk når det er mange... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kurt Arvid N

Anmeldt 2. november 2018

Vi har tatt Superspeed 2 fra Larvik til Hirtshals og returer, mange ganger. Tilbudet av restauranter og mat er meget bra, det samme med taxfree.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, trondo685
Anmeldt 31. oktober 2018

Synes det er veldig greit og praktisk og ta båten her, har gjort det flere ganger og kommer til å gjøre det igjen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SupEvan
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi hadde lugar med utsikt til handlegaten. Ok rom, veldig greit med lav temperatur (perfekt) på rommet. Litt problemer tidlig på kvelden med røyklukt. Ok frokost.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, AGV-Bergen
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Masete overfart, krav om tidlig oppmøte - sitt på kaien og vent (lenge). Bråkete medpassasjerer, ansatte som begynner renhold lenge før ankomst. Dyr og dårlig mat ombord. Dette er charterturisme og Ryanair på kjøl. Colorline har hatt dette konseptet siden 2008, dette selskapet trenger konkuranse.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Shipmate78
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde et to dagers cruise hvor vi ville kose oss med god mat og drikke. Slik ble det ikke.
Sikkerhetsvakten under showet oppførtse seg frekt og truende fordi vi hadde flyttet en stol ut på siden. Istedet for å si at f.exs her går sangerne forbi eller at dette skal være rømningsveier så her kan det ikke stå en stol som personer i seviceyrke burde hatt gjort... Peker vakta ved scenen med fingeren at her er det han som lager reglene, kjører stolen i bordet så alle rundt oss reagerte. Vi giftet oss forrige helg og skulle kose oss. Denna episoden ødla turen for oss, og vi kommer nok aldri tilbake. Hjelper ikke med  et greit show når vakten er en drittsekk.

Dato for opplevelse: september 2018
10  Takk, robertfM7394HD