Reise til Danmark

Dette er en flott måte og komme seg over Skagerak på. Turen fra Larvik til Hirtshals, tar 3 t og 45... les mer

Anmeldt 6. juni 2019
th0maseddy
Larvik, Norge
God mat og hyggelig betjening

De fleste kjenner vel til den gode gamle Harryturen, men det er veldig hyggelig. Vi... les mer

Anmeldt 25. mars 2019
Roger C
Skien, Norge

Anmeldt 4. februar 2019

Denne båten har turer til og fra Larvik/Hirtshals.
Det er flere resturanter og kafeer. Turen tar ca 4 timer.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 2. november 2018

Vi har tatt Superspeed 2 fra Larvik til Hirtshals og returer, mange ganger. Tilbudet av restauranter og mat er meget bra, det samme med taxfree.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, trondo685
Anmeldt 31. oktober 2018

Synes det er veldig greit og praktisk og ta båten her, har gjort det flere ganger og kommer til å gjøre det igjen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SupEvan
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi hadde lugar med utsikt til handlegaten. Ok rom, veldig greit med lav temperatur (perfekt) på rommet. Litt problemer tidlig på kvelden med røyklukt. Ok frokost.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, AGV-Bergen
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Masete overfart, krav om tidlig oppmøte - sitt på kaien og vent (lenge). Bråkete medpassasjerer, ansatte som begynner renhold lenge før ankomst. Dyr og dårlig mat ombord. Dette er charterturisme og Ryanair på kjøl. Colorline har hatt dette konseptet siden 2008, dette selskapet trenger konkuranse.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Shipmate78