Reise til Danmark

Anmeldt 6. juni 2019
th0maseddy
Larvik, Norge
Flott tur, men styr unna buffeten!

Denne turen mellom Oslo og Kiel er vanligvis veldig hyggelig. Maten er jamt over god, og servicen i... les mer

Anmeldt 4 uker siden
65kjellb

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp. Veldig fornøyd med Color Line! Hyggelige turer over sjøen både til Sverige, Danmark og Tyskland. Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, phynxz
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok båten hjem til Norge fra Danmark.
Bestilte med buffet (som ga oss fast plass med bord over hele overfarten)
Verdt hver eneste krone.

Superenkel unnsjekk
God mat
Hyggelig betjening
Veldig god fokus på Corona-tiltak.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, YALLAMANN
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Tok båten for å komme til Danmark. Ok innsjekk i Larvik. Hadde frukostbuffé i restauranten Catch me if You can. Veldig fint å få beholde plassen sin. Maten på frukostbuffeen var ikkje god. Brød, pannekaker o.l smakte vondt. Ikkje ein gong barna greidde å ete brødmaten.
Heimreisa: Kaotisk innsjekk i Hirtshals. Dårlig merka kvar bilane skal køyre. Hadde lunsjbuffé på heimreisa. Denne var nydelig, og kan absolutt anbefales Avkøyring i Larvik var kaotisk. Alle skulle gjennom ei sluse etter tollen. Tok nesten ein time ekstra før vi kom oss til første lyskryss i Larvik (i og med at vi hadde 9 timer å køyre etter at vi hadde kjørt av båten, var dette ein unødvendig time).

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 664siljer
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en flott måte å ta seg til og fra Danmark på. Innkjørselen i Larvik var fin.
Ombord kjøring gikk rask og knirkefritt.
Restaurantene er flotte selv om prisen er noe i det stiveste laget. Spesielt gjelder det lunch bordet. En noe bedre differensiering prismessig på alder ville vært flott.
Taxfree området både på mat og andre ting var greie.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, SveinerikA
Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en flott måte og komme seg over Skagerak på. Turen fra Larvik til Hirtshals, tar 3 t og 45 min. Båten er i god stand, og reisen blir derfor helt grei. Tatt denne turen maaange ganger, og er like fornøyd vær gang.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, th0maseddy