Greit for å komme seg til eller fra Danmark - ilandkjøringen i Larvik ødelegger - lange køer

Grei og rask innsjekk og ombordstigning. Lunsjbuffé i «Catch me if you can» - samme maten år etter... les mer

Anmeldt 2 uker siden
MElisabeth
Tønsberg, Norge
Ymse service på billetter

Innsjekk på kai er kvikk og god. Å komme seg fra skipet til E18 er tragisk når det er mange... les mer

Anmeldt 1. juni 2024
Kurt Arvid N
Drøbak, Norge

Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Føler meg lurt til å handle for mye i taxfree. De reklamerte for gavekort som ikke var mulig å bruke i ettertid. Når jeg skulle bruke kortet var det kun noen få avganger det fungerte på. Dette ble ikke informert når vi handlet på båten.

Dato for opplevelse: mai 2023
Takk, 435andersd
Anmeldt 6. januar 2023 via mobile enheter

Alltid bra å reise med Color Line,god mat og god underholdning om bord.Alltid gledelig å reise med Color Line.

Dato for opplevelse: desember 2022
1  Takk, anupri2019
Anmeldt 2. september 2022

Denne turen mellom Oslo og Kiel er vanligvis veldig hyggelig. Maten er jamt over god, og servicen i Oceanic ala carte og i gourmetrestauranten pleier å være svært god.

Buffetrestauranten er en helt annen sak, den er det bare å styre klar av. Her er nivået på maten, men også i særdeleshet på servicen, elendig og langt under det man forventer, om erfaringene ellers er fra båtens andre spisesteder.

På siste tur hadde jeg kjøpt en måltidspakke, og skulle spise middag i buffetrestauranten. En sur servitør pekte ut bordet mitt, som var en kilometer unna buffeten, og forsvant. Ingen informasjon eller spørsmål om drikke, borte var han, og borte ble han, helt til jeg - etter å ha spist middag uten hverken vann eller vin - reiste meg opp for å gå. Da dukket han frem som troll i eske…

Jeg gjorde ham oppmerksom på at jeg hadde sittet uten å få tilbudt drikke, men da hevdet han det var min egen féil, ettersom jeg hadde gått for å hente meg mat da han var bortkomne for å ta drikkebestilling.

Jeg vet at jeg ikke er den eneste som har hatt dårlige opplevelser i buffetrestauranten, det er åpenbart der colorline samler b-laget.

Men ellers var opplevelsen svært bra, som vanlig.

Jeg må legge til at da jeg kontaktet kundeservice for å endre bestillingen på neste tur, og forklarte situasjonen, så var det latter velvilje og god hjelp med å flytte buffetjulebordet fra julebordpakken, til lutefisk i gourmetrestauranten.

Stjerne i boka for Marit på kundeservice!

Dato for opplevelse: august 2022
Takk, 65kjellb
Anmeldt 23. juli 2022

Forferdelig behandling fra folk i kafé .
De 3 ansatte stå sammen for å nekte min betaling, selvom jeg viste dem beløpet som ble trukket fra min konto og de sa at jeg må betale igjen pga at det står RESERVERT. Turen var fra Hirtshals til Larvik kl 11:15 , den tirsdag 21.07.
Den var en dårlig og Forferdelig opplevelse, jeg ville ikke betale igjen på noe som jeg har betalt og var sikkert på det. La maten stå på benken og gikk fra kafé uten mat.

Dato for opplevelse: juli 2022
Takk, 288afafe
Anmeldt 21. april 2022 via mobile enheter

Var på color line hybrid 20.04.2022. (Sfj - strøm)(10.00 - 1340 )
Det satt to ansatte i kassen i butikk (deli),en mann og ei dame,spurte mannen som satt i kassen om jeg kunne bruke opp de svenske kr jeg hadde igjen,hvor han da svarte at han ikke kunne ta de i mot da sedlene var for krøllete... og som han sa : at han kom til og få problemer da han skulle levere kr til banken,fordi sedlene var krøllete..?? hvor er kamera tenkte jeg,det her må være en 'prank'
Dro deretter til tax-free hvor en i kassa tok gledelig i mot de svenske sedlene,og skjønte lite av hva hans kollega hadde sagt til meg.
Snakk om service... håper noen i cl leser det her og gir han 40 - 50 åringen beskjed.

Dato for opplevelse: april 2022
Takk, O6478IIkayc