Spennende omvisning for store og små

Vi hadde en flott dag på Herregården, to voksne og to barn på 10 og 7 år. Vi var med... les mer

Anmeldt 3. mai 2022
H5424INidas
Fin opplevelse for hele familien!

Anmeldt 20. juli 2018
Øyvind E

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Flott omvisning med engasjert vertskap som var flinke til å snakke til barn. Koselig hage med å kafe, hagebord og ute.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Øyvind E
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi var veeeeldig tidlig ute da vi skulle til Danmark og stoppet tilfeldigvis innom her. Her var det veldig fint for oss med små barn. Perfekt underholdning med rebusløp og skattejakt, greveutkledning og maling. Tusen takk for oss! Et meget godt alternativ til å sitte i bilen på fergekaia. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, k11ls
Aleksander Våge... O, Administrasjons- og fagkonsulent på Herregården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Takk for anmeldelse og for at dere tok turen innom - vi gleder oss over slike tilbakemeldinger!

Oss på Larvik Museum

Anmeldt 1. juli 2018

Jeg tror det er omvisning hver time, og vår guide (voksen dame) var veldig inspirerende og en stor glede å høre på og som kom med mange morsomme anekdoter i tillegg til alle faktaopplysninger. Vil absolutte anbefale et besøk!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 19. oktober 2017

Bestemte oss for å ha en kulturdag med venner her i Larvik.
En flott omvisning i historiske omgivelser med flotte kunskapsrike guider. Avsluttet med en god kopp kaffe i en nydelig blomstrende have.
Tone

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Tone S
Anmeldt 22. juni 2017

Om du er i Larvik er det verdt å ta et besøk innom Herregården. Der får du god omvisning og det føles som en reise tilbake i tid. Det sies at det spøker der, og er du heldig opplever du kanskje at det smeller i ei dør uten at noen er i nærheten....

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, anneliseK75