“Meget bra spisested”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Flotte lokaler! God service og oppdaterte smittevernstiktak i en Korona-tid. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, 980jolm

2024 av 165 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Spiste der med familien, beste indiske har smakt noen gang og er bra pris! Vi hadde mango chicken, butter chicken og pølse og pomme frites.

1  Takk, Marius B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for middag med familien. Måtte vente lenge på å bestille, ble oversett av servitøren ved forsøk på kontakt, gikk tilslutt selv til disken for å bestille. Fikk etter 1t15min maten, som var helt gjennomsnittlig. Ikke verdt å vente på med andre ord. Kommer ikke tilbake. Synd for hadde tro.

2  Takk, haflob
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Her har de den beste indiske maten etter min mening! Anbefaler de fleste tandoori rettene, sausen er helt magisk og kjøttet er utrolig mørt uansett hvilken type du bestiller. Garlic nanbrød er godt ved siden av, og prisene er veldig bra. Betjeningen er vennlig og restauranten er innredet i indisk stil. Maten kommer også veldig raskt!

Velger denne indiske restauranten over noen andre, og kjører mer enn gjerne fra Sandefjord til Larvik for et måltid her.

1  Takk, hannesophieE
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Var her igår og spiste. Valget falt på mixed chicken. Chicken tikka og garlic chicken. Kjøttet var mørt og fint. Godt nanbrød. Tallerknene var varme når de ankom, meget bra! Generelt en meget god matopplevelse. Genuint indisk. Flotte lokaler, tydelig nyoppusset. Eneste minus var at vi ikke ble spurt om vi ville ha kaffe/dessert. Dette burde være en selvfølge! Et lite trekk pga dette, men uansett høyst anbefalt

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kimnil80

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!