“Veldig god mat - enestående service”
Anmeldelse av Spiseriet

Spiseriet
Vurdert som nr. 6 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 2 familier på tur og alle hadde lyst på indisk, og setter pris på indisk mat. Vi bestilte Kingfisher øl som var veldig godt. Alle bestilte forskjellige retter, styrker og et utvalg nan brød. Alt var som vi bestilte og alt smakte veldig godt. Veldig oppmerksom servitør og hyggelig sted.

Takk, Jens Petter S

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig god service ! Hadde med hund og det var ikke noe problem å få en skål med vann til hunden! Vi satt ute og nøt sommerkvelden ! Litt støy fra veien i perioder men overskygget ikke opplevelsen!

Takk, Roving59629848878
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Vi var ute for første gang på lenge. Har ikke vært på Spiseriet før, men har hørt at de har god mat. Vi var seks stykker som spiste forskjellige ting. Fantastisk mat til rimelige priser. Gode viner i forhold til prisnivå. Kan absolutt anbefale å ta en tur på Spiseriet. Det blir ikke lenge til neste gang.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 496magne
Anmeldt 23. april 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat kona mi spiste kylling buna og jeg mix grill helt utrolig nydelig og fantastisk smak fantastisk servitør som både ser deg og er der når du treng han kan virkelig anbefales

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, wegar_2015
Anmeldt 26. februar 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag der på vår vinterferie i Larvik. God mat og rask servering. Unntatt mangolassien som smakte jus med kefir. Dessverre hadde ikke servitøren tid til å rydde bordet vårt eller spørre om vi ønsket dessert, så da gikk vi. De hadde masse take away men burde hatt flere servitører til å ta vare på gjestene i restauranten.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, Catarina S

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!