“Høyanbefalt indisk restaurant”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Høyanbefalt indisk restaurant i Larvik. Hyggelig interiør og god mat. Jeg kommer gjerne tilbake hit.

Takk, ThomasJ1265

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant å komme til. Hyggelig atmosfære, hyggelige folk som jobbet der, og helt nydelig mat!! Anbefaler på det sterkeste! Jeg er en person som ikke tåler så sterk mat, men alle rettene kunne fås i 5 forskjellige sterkhetsgrader, og en mild for meg ble da helt nydelig, og fortsatt med masse smak! Anbefaler, de har noe til alle! Også pizza og biff og hamburger, til de som ikke ønsker indisk.⭐️⭐️ anbefaler spesielt mango chicken med nan brød, var den jeg spiste. Men alle jeg var med var super fornøyd og koste seg masse. Mye mat for pengene.

Takk, selmashilleren
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 2 familier på tur og alle hadde lyst på indisk, og setter pris på indisk mat. Vi bestilte Kingfisher øl som var veldig godt. Alle bestilte forskjellige retter, styrker og et utvalg nan brød. Alt var som vi bestilte og alt smakte veldig godt. Veldig oppmerksom servitør og hyggelig sted.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig god service ! Hadde med hund og det var ikke noe problem å få en skål med vann til hunden! Vi satt ute og nøt sommerkvelden ! Litt støy fra veien i perioder men overskygget ikke opplevelsen!

Takk, Roving59629848878
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Vi var ute for første gang på lenge. Har ikke vært på Spiseriet før, men har hørt at de har god mat. Vi var seks stykker som spiste forskjellige ting. Fantastisk mat til rimelige priser. Gode viner i forhold til prisnivå. Kan absolutt anbefale å ta en tur på Spiseriet. Det blir ikke lenge til neste gang.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 496magne

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!