“Faaaantastisl”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 31. august 2021

Helt herlig i kveld med en av eierene bak spakene✨. Vår favorittkokk jobbet ikke, men kveldens retter var himmelske og helt i toppskiktet i verden⭐️ Prøv sier jeg⭐️❤️

Takk, VestfoldFracy

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Den beste maten noen gangnabobordet skryter vanvittig og vi også i dag var eieren servitør og maten var hiiiimelsk⭐️ beste noengang og vi har vært her ca 50-100 ganger de siste 6 år. Måååå prøves⭐️✨

Takk, Resort25249158974
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Høyanbefalt indisk restaurant i Larvik. Hyggelig interiør og god mat. Jeg kommer gjerne tilbake hit.

Takk, ThomasJ1265
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant å komme til. Hyggelig atmosfære, hyggelige folk som jobbet der, og helt nydelig mat!! Anbefaler på det sterkeste! Jeg er en person som ikke tåler så sterk mat, men alle rettene kunne fås i 5 forskjellige sterkhetsgrader, og en mild for meg ble da helt nydelig, og fortsatt med masse smak! Anbefaler, de har noe til alle! Også pizza og biff og hamburger, til de som ikke ønsker indisk.⭐️⭐️ anbefaler spesielt mango chicken med nan brød, var den jeg spiste. Men alle jeg var med var super fornøyd og koste seg masse. Mye mat for pengene.

Takk, selmashilleren
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 2 familier på tur og alle hadde lyst på indisk, og setter pris på indisk mat. Vi bestilte Kingfisher øl som var veldig godt. Alle bestilte forskjellige retter, styrker og et utvalg nan brød. Alt var som vi bestilte og alt smakte veldig godt. Veldig oppmerksom servitør og hyggelig sted.

Takk, Jens Petter S

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!