“Bra mat, dårlig service.”
Anmeldelse av Spiseriet

Spiseriet
Vurdert som nr. 6 av 49 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Spiseriet i Larvik har god Indisk mat. Og dette har vært et sted man kommer tilbake til på grunn av nettopp dette.

Men servicen oppleves ikke bra.

Vi har hatt flere dårlige opplevelser rundt service her. En gjennomgående frekk holdning fra servitøren. Det gjelder rundt spørsmål man måtte ha rundt de forskjellige rettene, hvor man blir korrigert og ikke forklart ting på en høflig måte.

Derfor blir det lenge til neste besøk på grunn av dette.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, immanuelandersen

Anmeldt 31. august 2021

Helt herlig i kveld med en av eierene bak spakene✨. Vår favorittkokk jobbet ikke, men kveldens retter var himmelske og helt i toppskiktet i verden⭐️ Prøv sier jeg⭐️❤️

Takk, VestfoldFracy
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Den beste maten noen gangnabobordet skryter vanvittig og vi også i dag var eieren servitør og maten var hiiiimelsk⭐️ beste noengang og vi har vært her ca 50-100 ganger de siste 6 år. Måååå prøves⭐️✨

Takk, Resort25249158974
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Høyanbefalt indisk restaurant i Larvik. Hyggelig interiør og god mat. Jeg kommer gjerne tilbake hit.

Takk, ThomasJ1265
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant å komme til. Hyggelig atmosfære, hyggelige folk som jobbet der, og helt nydelig mat!! Anbefaler på det sterkeste! Jeg er en person som ikke tåler så sterk mat, men alle rettene kunne fås i 5 forskjellige sterkhetsgrader, og en mild for meg ble da helt nydelig, og fortsatt med masse smak! Anbefaler, de har noe til alle! Også pizza og biff og hamburger, til de som ikke ønsker indisk.⭐️⭐️ anbefaler spesielt mango chicken med nan brød, var den jeg spiste. Men alle jeg var med var super fornøyd og koste seg masse. Mye mat for pengene.

Takk, selmashilleren

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!