“Veldig fornøyd”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flott service og rask servering. Vi valgte denne plassen fordi den dukket opp på tripadvisor :) Innholdsrik meny!!

Takk, anikkenr2017

Anmeldt 20. mars 2021

Dette er en restaurant som setter kundene i fokus. Flott service, veldig god mat og fantastisk innredning. Våre favoritter er 104 og 105, kaizer og 4 retters. Mye mat for pengene og de er veldig nøye med renslighet. Vi har ingen negative ting å si, kun positive. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, deiligespisesteder
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Her er maten alltid veldig god, så løp og kjøp. Veldig hyggelig betjening og kjapt ferdig. Min favoritt er mix ala Keiser.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 702oveh
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Maten var grei... litt masete servitør som var nesten litt plagsomt fram til vi "endelig" hadde valgt hovedretten. Hovedretten ble ikke servert samtidig og kona mi som gjerne ville spise sammen med meg måtte spise lunka mat... de irriterende og høylytte folk som satt 3 bord lenger bort kan selvfølgelig ikke personalet noe for, men jeg hadde ønsket at servitøren etter å ble spurt om hun hadde lyst på trekant hadde håndtert situasjonen og fått disse gjester til å roe seg litt ned...

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 424christiann
Anmeldt 25. juli 2020

Etter en lang dag i park med familie så vi frem til god kinamat. Dessverre var det ingen av oss som var fornøyd med maten til tross for at vi alle hadde bestilt ulike retter.
Det manglet smak, og det var lite grønnsaker. Nudlene smakte røkt, sausene smakte lite (min minnet om smaken av kjøttkakesaus, men det er en veldig subjektiv vurdering).
Lite forståelse fra kjøkkenet når vi nevnte misnøyen.

1  Takk, Janne_Merete

Reisende som så på China City Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i China City Larvik? Del dine erfaringer!