“Kan anbefales”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Store posjoner og prisene var det ingenting å si på. Personalet var hyggelig og tok smittevern på alvor. De kunne det med service. God avstand mellom bordene.

Takk, 894hannes

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte meget godt og porsjonene var store. Prisene var relativt lave, så her fikk vi "value for money". Det eneste som trakk litt ned var vår servitør som gjerne kunne vært mer "på" og ikke minst smilt litt mer. Alle kan dog være sliten på slutten av en lang arbeidsdag, så jeg trekker ikke for det. Anbefaler definitivt et måltid her om kinamat frister.

Takk, KetilHveding
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Store porsjoner til bra pris. Maten var grei, men ikke mer enn det.
Klassiske kinesiske retter, savner det lille ekstra.

Takk, maylinda760
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flott service og rask servering. Vi valgte denne plassen fordi den dukket opp på tripadvisor :) Innholdsrik meny!!

Takk, Anikken R
Anmeldt 20. mars 2021

Dette er en restaurant som setter kundene i fokus. Flott service, veldig god mat og fantastisk innredning. Våre favoritter er 104 og 105, kaizer og 4 retters. Mye mat for pengene og de er veldig nøye med renslighet. Vi har ingen negative ting å si, kun positive. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, deiligespisesteder

Reisende som så på China City Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i China City Larvik? Del dine erfaringer!