“Veldig bra!”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dro hit fordi vi hadde sjekket TripAdvisor i forkant. Levde virkelig opp til forventningene. Veldig god mat, mye mat og god service. Spiste 105. Fire forskjellige retter til en pers og 14b. Innbakt kylling m/sursøt saus, banansplit, 33. Stekt blandede grønnsaker, eplekake med is, 2 brus og 2 øl. Mye for pengene!

Dato for besøk: september 2021
Takk, fotball20

Anmeldt 2. september 2021

China City var uten tvil det beste stedet før, men må årene har det virkelig tapt seg. Vet ikke om de ikke oppdaterer menyprisene eller om de slurver med betaling. Har aldri betalt det samme, og alltid mer enn prisene i menyen (hentet ny meny for å dobbeltsjekke bestillingen 30.august). Det sto ingen merking av fiskeallergi på min rett, men den smakte som om den var stekt rett i panna etter fisk uten å vaske den opp, mannen min var enig. Hans rett var smakløs. Dette ble siste gang vi lot oss bli skuffet, og vi er nå faste kunder hos Larvik Sushi og Wok i stedenfor.

Takk, maikene2021
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Store posjoner og prisene var det ingenting å si på. Personalet var hyggelig og tok smittevern på alvor. De kunne det med service. God avstand mellom bordene.

Takk, 894hannes
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte meget godt og porsjonene var store. Prisene var relativt lave, så her fikk vi "value for money". Det eneste som trakk litt ned var vår servitør som gjerne kunne vært mer "på" og ikke minst smilt litt mer. Alle kan dog være sliten på slutten av en lang arbeidsdag, så jeg trekker ikke for det. Anbefaler definitivt et måltid her om kinamat frister.

Takk, KetilHveding
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Store porsjoner til bra pris. Maten var grei, men ikke mer enn det.
Klassiske kinesiske retter, savner det lille ekstra.

Takk, maylinda760

Reisende som så på China City Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i China City Larvik? Del dine erfaringer!