TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 7. november 2018

Kjempekoselig plass og typisk norsk, men buffeten på søndag er ikke som den pleide å være. Kom tidlig, dvs. før kl. 13 hvis du vil ha brukbar mat. Rommene er ikke luksuspregede, men helt ok. Skiløyper rett utenfor døra om vinteren. Fine turområder hele året.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 394gunnari
Anmeldt 30. september 2018

Var der på søndag, da det er buffetbord. Maten var kald og smakløs. Det sto skilt på 3 av rettene, så noe måtte man gjette seg til hva var. Dessert bordet var det greit utvalg, bortsett fra at det var nesten ingen ting igjen av enkelte ting. Det var tomt for karamellsaus til karamellpudding og tilslørte bondepiker var det kun kavring igjen. Ble ikke fylt på noe av dette. Meget skuffende og er ikke verd prisen på 245 kr.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AnitaR1298
Anmeldt 26. august 2018

Dette var elendig. All mat i buffeen bar preg av å være gammel og oppvarmet flere ganger. Alt var smakløst eller smakte dårlig. Til og med wienerpølsrne smakte dårlig. Men, desserene var gode. Dette er ikke verdt prisen på 245,. Hvis kjøkkenet ikke presterer noe bedre enn dette, bør de la være å servere mat.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 884runej
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en trist opplevelse.
Microoppvarmet mat, og seige poteter.
Her er ingenting hjemmelaget...
Klagde på potetene og etter en lang stund fikk vi andre, disse var noe bedre. Vi spiste rødspette, denne så vi de tok ut av microen og var ikke spesielt god...
Kommer ikke tilbake hit...

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 201kathrinej
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

God norsk mat med retter som passer for slle aldre. Besøk stedet i helgene, da det er buffetbord på programmet. Ikke et eksklusivt sted, men et hyggelig sted for mennesker som ikke er så kravstore. Godt mat med alt en ønsker seg. Anbefaler at man kommer 1 time før og tar en spasertur og så går rett til bords.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, VestfoldFracy