Anmeldt 30. august 2020

Hvordan er det mulig med et slikt utgangspunkt som egentlig er bra - å lage noe så ufattelig smakløst og trist.

Maten er så ille at jeg er tom for ord.
Alt er smakløst halvfabrikat. Katastrofalt dårlig.
Karbonader er en slags deig som har fått en runde i vannbad før den klaskes på asjetten med kinakål, og det som skal være en salat. Ubegripelig. Ingen synlig renslighet i lokalet eller oppfordring om å holde avstand.

Hyggelig betjening, og veldig bra turterreng. 30 min til Larvik, 30 min til Siljan osv.

Høydepunktet vårt på jakt etter en matbit var overraskende nok å møte en gjeng utrolig dyktige blues-musikere som av en eller annen grunn gadd å spille for 10 frammøtte en lørdag formiddag. Kommer vi tilbake er det pga musikken og definitivt ikke pga mat eller miljø.

Romtips: Finn et annet sted å spise ! Livet er for kort til å kaste bort tid på dette nitriste stedet.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, AnitaHNorway
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kald og usmakelig mat. Det ble ikke fylt opp med mat i bufeen. Betjeningen var sløve og lite interessert i jobben sin. Lite for pengene . En veldig dårlig opplevelse, og anbefales ikke. Mye leting etter bestikk , krydder og andre ting .

Takk, 947runeb
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Har vært her ved et par anledninger på tirsdag ettermiddag/kveld. Et samlingspunkt for MC førere fra Østlandet . Da har de noe som kalles biker buffe... en enkel buffe til kr 150,- Det er helt grei mat til den prisen. Problemet er hvis mye folk så blir det lang venting mellom påfyll. Veldig gode desserter der ! Som sagt... helt grei mat de gangene jeg har vært der.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, trond116
Anmeldt 5. mai 2019

Har bestandig vært god mat her, men nå har det skjedd forandringer og ikke til det bedre.
Bordet var halvmøkkete med matflekker som ikke var tørket bort, akjetter og glass som ikke var rene. Buffen var var smakløs og tørr. Dessert bordet glimret med fravær av saus, blir ikke det samme uten vanilje/karamell-saus.
Betale 498,- for 2 personer men vi reiste derfra småsultene og tok en burger på Siljan bensinstasjon. Skjønner hvorfor mange MC-folk samles der isteden.
Blir nok ikke flere besøk på Vindfjellrunet for min del.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Runar H
Anmeldt 7. november 2018

Kjempekoselig plass og typisk norsk, men buffeten på søndag er ikke som den pleide å være. Kom tidlig, dvs. før kl. 13 hvis du vil ha brukbar mat. Rommene er ikke luksuspregede, men helt ok. Skiløyper rett utenfor døra om vinteren. Fine turområder hele året.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 394gunnari