“Veldig bra opplevelse!”

Il Passatore
Vurdert som nr. 9 av 51 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 21. november 2018

Positivt inntrykk etter middag her en tidlig lørdag kveld. Hyggelig italiensk betjening og virkelig god biff og rikelig med grønnsaker. Menyen for annet enn pasta og pizza bestod etter det vi kunne se kun av tre retter, men når det var så god mat kan en allikevel ikke klage!

Takk, kristingjoen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

En ekte italiener og en restaurant med sjel!! Marco og sønnen er genuint opptatt av italiensk matkultur, vin og kaffe :-) Vi hadde en meget hyggelig aften med god service og varme espressokopper. Anbefales til alle!

Takk, 881espene
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Utmerket mat, koselig sted, og svært hyggelig betjening! Vært der mange ganger. Veldig fin atmosfære og utmerket service. Anbefales absolutt!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 670jann
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde skoleavslutning med barnebarna. Følget hadde forskjellige matbestillinger og vi fikk maten servert på likt. Det smakte nydelig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Jeg spiste biffen, veldig bra kjøtt,og godt tilbehør.de andre i reisefølget var også godt fornøyd med pizza og pastarett.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 401mariannd

Reisende som så på Il Passatore, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Il Passatore? Del dine erfaringer!