“Billig mat”

Il Passatore
Vurdert som nr. 9 av 49 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 6. september 2021

Var her med en venn og opplevde maten veldig dyr kontra lav kvalitet. 200nok for en charkbrikke som hadde kunnet rukket til ett barn. En pasta som var totalt smakløs. På bilde skulle det være krabbeklo men jeg fikk kun med en liten rest med minimalt kjøtt. Tomatsausen i min pescatora smakte bare vann.

Interiøren var fin og tenkte at dette blir koselig. Synd på matopplevelsen bare..

Dato for besøk: september 2021
Takk, Glenn B

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Var mye folk på restauranten da vi kom, og vi fikk beskjed om at det kunne ta 30min+ før vi fikk maten.
Det tok 40min før vi fikk drikken, og 60min før vi fikk maten.
Måtte da etterlyse bestikk 2 ganger før vi fikk noe.
Både pasta og pizza var veldig god, og var perfekt tilberedt.

Takk, asamstad
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som spiste pizza her. Den falt i smak hos alle sammen. Pizzaen hadde nydelig tynn bunn og god topping. Servicen var god, og alt gikk relativt raskt.

Takk, 610marens
Anmeldt 26. juni 2021

Vi er ikke kjent i Larvik, men var så heldige å havne innom Il Passatore for middag i dag. Servitøren geleidet oss trygt gjennom måltidet og gav oss gode forslag til hva vi kunne prøve av vått og tørt. Siste 3 retter og hadde god drikke til for en hyggelig pris. Helt nydelig mat! Anbefales p det varmeste. :)

Takk, EliannH2
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Sentrums beste italienske pizza. Anbefaler take away herfra når du ønsker en smak av tynn bunn og god tomatsaus

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, GunderG

Reisende som så på Il Passatore, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Il Passatore? Del dine erfaringer!