“Deilig lunsj med bra utvalg.”
Anmeldelse av Hungry Heart Cafe

Hungry Heart Cafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Larvik
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Cafe med sunn og ekte mat som kan taes med eller nytes i cafelokalet. Vi tilbyr yogatimer og mat/livsstilskurs. Velkommen til en ny matopplevelse i Larvik!
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant/café med god plass, godt utvalg av smaksrike retter og bakevarer. Mye å velge i av smaksrike retter, sunne retter og vegetar. Alt så fristende ut, og de salatene vi valgte var meget smaksrike. De hadde og deilig kaffe og smoothies.

Takk, victoriasergeev

Anmeldt 19. juni 2020

Pai med søtpotetbunn anbefales. Veldig mange gode salater. Sommerstid kan man sitte ute i bakgården. Veldig koselig.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 892hildeo
Anmeldt 29. april 2020

Hyggelig betjening, god mat, spennende utvalg. Rett og slett ett sted som anbefales. Trekker litt for sittemulighet men i disse Coronatider så blir det jo litt ekstra spesielt.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Marius J
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Fint sted for lunsj eller en kaffe. Gode lunsjretter og bakverk. Lokalene blir fort litt støyete og dialog kan bli vanskelig uten å heve stemmen, så trekker for atmosfære.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, FrodesMatMening
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Byens beste cafe. Nydelig skjult skatt i en deilig bakgård . Mat lagd fra bunnen med de beste råvarer. Beste kaffen . Sundt og godt

Dato for besøk: februar 2020
Takk, GunderG

Reisende som så på Hungry Heart Cafe, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Hungry Heart Cafe? Del dine erfaringer!