“Grønt & digg!”
Anmeldelse av Hungry Heart Cafe

Hungry Heart Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Larvik
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Cafe med sunn og ekte mat som kan taes med eller nytes i cafelokalet. Vi tilbyr yogatimer og mat/livsstilskurs. Velkommen til en ny matopplevelse i Larvik!
Anmeldt 5. august 2020

Skikkelig digg sted for en god matbit eller god drikke. Salater, wraps, brød, smoothies, kaffe osv. Alt man kan tenke seg! Rask servering og hyggelig service. Et must hvis du er i Larvik! :)

1  Takk, eddad2018

Anmeldt 22. juli 2020

Jeg har vært her flere ganger på lunsj. Godt utvalg av spennende retter og god drikke. Blir alltid imponert over den gode servicen jeg får tross stor pågang av gjester.

Takk, Mat0012
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant/café med god plass, godt utvalg av smaksrike retter og bakevarer. Mye å velge i av smaksrike retter, sunne retter og vegetar. Alt så fristende ut, og de salatene vi valgte var meget smaksrike. De hadde og deilig kaffe og smoothies.

Takk, victoriasergeev
Anmeldt 19. juni 2020

Pai med søtpotetbunn anbefales. Veldig mange gode salater. Sommerstid kan man sitte ute i bakgården. Veldig koselig.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 892hildeo
Anmeldt 29. april 2020

Hyggelig betjening, god mat, spennende utvalg. Rett og slett ett sted som anbefales. Trekker litt for sittemulighet men i disse Coronatider så blir det jo litt ekstra spesielt.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Marius J

Reisende som så på Hungry Heart Cafe, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Hungry Heart Cafe? Del dine erfaringer!